D:News

Google lansează o nouă tehnologie inovatoare: lentilele de contact care vor revoluţiona viaţa celor ce suferă de diabet!

Reuşită remarcabilă: un tratament genetic revoluţionar contra unei boli oculare grave „depăşeşte toate aşteptările”!

Record mondial la algebră: elevii norvegieni au rezolvat 5 milioane de ecuaţii într-o săptămână (VIDEO)

„Coarda electrodinamică” este soluţia ingenioasă prin care japonezii vor să elimine problema deşeurilor de pe orbita terestră

Unde poate fi auzit cel mai lung ecou? Specialiştii au stabilit locul care deţine recordul (AUDIO)

O creatură descoperită la 750 de metri adâncime în apele Africii de Sud a primit numele lui Nelson Mandela

„Balena cerurilor” – formidabilul avion al viitorului (GALERIE FOTO)

Trei americani au intrat în Cartea Recordurilor Guinness cu un nou record de privit la televizor (VIDEO)

Cine a fost Dian Fossey, cercetătoarea sărbătorită astăzi de Google? (VIDEO)

De ce zboară păsările în stoluri în formă de „V”? Unul dintre cele mai mari mistere ale naturii a fost descifrat (VIDEO)

A fost descoperită „veriga lipsă”! Această creatură bizară este strămoşul comun al peştilor şi al animalelor terestre (FOTO/VIDEO)

Cinci alimente care afectează libidoul masculin

Lupta din adâncuri: cum omoară un calmar o pradă de două ori mai mare ca el? (VIDEO)

Sunt oamenii fără copii mai fericiţi?

Vom putea crea viaţă în laborator? Cercetătorii au fabricat, în premieră, o celulă artificială cu organite funcţionale