Home » Lumea digitală » Acum poţi urmări online călătoria vehiculului Tesla Roadster, trimis de SpaceX în spaţiu

Publicat: 20.02.2018
Recent, racheta Falcon Heavy a SpaceX, cea mai puternică rachetă din istorie, a fost trimisă în spaţiu, iar ca încărcătură a fost chiar maşina personală a CEO-ului SpaceX, Elon Musk, un Tesla Roadster şi un manechin îmbrăcat în constumul de astronaut al SpaceX, care a fost poreclit Starman.

Maşina era în drum spre orbita lui Marte, iar apoi spre centura de asteroizi, dar traiectoria este puţin deviată, scrie Futurism.

Se pare că, cel puţin deocamdată, nu s-a îndepărtat atât de mult pe cât se credea, cel puţin conform informaţiilor  de la Jet Propulsion Laboratory al NASA. Acum, poţi urmări călătoria lui Starman, utilizând datele NASA, pe care inginerul Ben Pearson le-a pus pe un site web numit whereisroadster.com.

Pearson, deşi admirator al CEO-ului companiei SpaceX, a observat că rezultatele sale sunt diferite faţă de ce a anunţat Musk, iar datele culese de NASA i-au confirmat descoperirea.

În prezent, vehiculul lui Musk este la o distanţă de aproximativ 3,7 milioane de kilometri de Terra şi se îndepărtează, având o viteză de 10.835 km/h sau 3,01 km/s.

Va continua să orbiteze Soarele, trecând aproape de Pământ în 2091, dacă, desigur, maşina va mai exista sau va fi cineva să o vadă.

Moment istoric! Falcon Heavy, cea mai puternică rachetă din lume, a fost lansată cu succes