Home » Știință » 5 dintre cele mai ”practice” studii despre sex realizate vreodată

5 dintre cele mai ”practice” studii despre sex realizate vreodată

Publicat: 15.05.2016
Toate cercetările prezentate au inclus numai femei.
Într-un studiu publicat recent se afirmă faptul că sexul fără prezervativ ajută la îmbunătăţirea stării mentale şi fizice a femeilor. Cercetătorii au chestionat 293 de femei, în cadrul a două experimente. Iniţial, femeilor le-au fost puse întrebări în legătură cu viaţa lor sexuală, iar după aceea au fost supuse unor investigaţii psihologice. Ulterior, specialiştii au măsurat nivelul de plasmă seminală din organismul femeilor şi l-au comparat cu datele de care dispuneau la acel moment. Rezultatul: femeile care refuzaseră în mod frecvent să facă sex cu prezervativ prezentau mai puţine simptome de depresie, în comparaţie cu cele pentru care acest lucru devenise un obicei. Oamenii de ştiinţă susţin că unii hormoni care se găsesc în spermă (cortizolul, oxitocina, serotonina) sunt responsabili pentru producerea acestui efect.

Dacă acest studiu nu vi s-a părut destul de nebunesc, există şi alte cercetări realizate în acelaşi domeniu, care vă pot stârni curiozitatea. Iată câteva dintre acestea:

Nivelul de testosteron din organism poate creşte cu ajutorul masturbării

Este concluzia la care au ajuns cercetătorii din cadrul Universităţii din Michigan, după ce au chestionat 196 de femei în legătură cu frecvenţa cu care se masturbează, fac sex sau se gândesc să le facă pe amândouă. După ce au prelevat probe de salivă de la subiecţi şi le-au analizat, cercetătorii au descoperit că femeile care aveau cele mai ridicat nivel de testosteron aveau, de asemenea, cea mai mare dorinţă de a se masturba. Pe de altă parte, aceleaşi femei manifestau o dorinţă mai scăzută de a face sex. Specialiştii susţin că acest comportament s-ar putea datora stresului, care le face femei să aleagă autosatisfacţia, în detrimentul unui partener obişnuit.

Buzele femeilor indică probabilitatea ca acestea să aibă orgasm

Într-un studiu publicat în anul 2011, în revista Journal of Sexual Medicine, un student din Scoţia prezenta rezultatul unui sondaj online, în care 258 de femei erau întrebate cu privire la forma buzelor lor, precum şi la capacitatea de a experimenta un orgasm vaginal. Rezultatele: femeile care au aveau zona centrală a buzei superioare mai dezvoltată puteau avea mai des orgasmul vaginal. Rui Miguel Costa, autorul cercetării, susţine că ceea ce dă formă buzelor fetuşilor ar putea afecta, de asemenea, nervii care provoacă orgasmul vaginal, însă, deocamdată, nu se cunoaşte care este această sursă.

Orgasmul femeilor poate fi stimulat cu ajutorul…şoseteleor

Conform unui studiu realizat de cercetătorii danezi, temperatura din dormitor are un rol extrem de important în stimularea orgasmului la femei. ,,La începutul cercetării noastre, doar 50% dintre subiecţii de sex feminin au fost capabili sa ajungă la orgasm. Ne-am dat seama că celelalte femei nu puteau experimenta această senzaţie pentru că îşi simţeau picioarele reci, motiv pentru care le-am oferit şosete.  Ulterior, 80% dintre femei au reuşit să aibă orgasm. Cercetătorul Gert Holstege, autorul studiului, afirmă că pentru femei este esenţial ca în timpul sexului să li se asigure un mediu plăcut şi comfortabil, deoarece numai aşa poate redus nivelul de stres din zona amigdalei şi a cortexului prefrontal, asociate cu producerea orgasmului.

Mersul femeii indică probabilitatea ca aceasta să poată avea orgasm

Femeile care au un mers energic pot experimenta mai des orgasme vaginale, este precizat într-un studiu publicat în revista Journal of Sexual Medicine. Cercetătorii au ajuns la această concluzie după ce au chestionat mai multe femei, în legătură cu viaţa lor sexuală. O parte dintre acestea susţineau că experimentaseră orgasme vaginale în mod regulat, iar celelalte spuneau că nu se bucură de această plăcere atât de des. Femeile din ambele grupuri au fost îndemnate să meargă pe jos 100 de metri, în timp ce se gândeau, iniţial, la lucruri plăcute, cum ar fi o plimbare pe plajă, şi, după aceea, să includă un bărbat în fantezia lor. Pe măsură ce mergeau, doi sexologi evaluau modul în care femeile păşeau şi au ajuns la concluzia că cele care experimentaseră în mod regulat orgasmul vaginal aveau muşchii pelvieni mult mai relaxaţi şi, prin urmare, mersul lor era unul mult mai energic.

Unde s-ar afla în realitate punctul G, ”responsabil” de o plăcere puternică