Home » Știință » NASA a publicat imagini uimitor de detaliate cu regiunea de nord a planetei Jupiter

Publicat: 18.05.2020
Misiunea Juno a NASA a surprins o imagine uimitoare cu tumultuoasa regiune de nord a planetei Jupiter în timp ce nava spaţială s-a apropiat de planetă la începutul acestui an.

Agenţia spaţială a declarat că unele elemente remarcabile din imagine sunt benzile subţiri care trec prin centrul imaginii de jos până sus. Juno ar fi observat aceste dungi încă de la prima apropiere de Jupiter în 2016.

Vezi aici imagini spectaculoase cu planeta Jupiter!

Urmele acestea sunt, de fapt, straturi de particule de ceaţă care plutesc deasupra norilor, potrivit NASA, iar oamenii de ştiinţă nu ştiu cu exactitate încă din ce anume sunt făcute sau cum se formează, scrie Fox News

„Două jeturi se află în regiunea în care aceste dungi subţiri apar de obicei, iar unii cercetătorii presupun că acele jeturi ar influenţa formarea ceţii”, a explicat NASA.

Imaginea a fost făcută la data de 17 februarie, atunci când nava spaţială se află la o distanţă de peste 25.000 de kilometri faţă de pătura de nori a planetei Jupiter, a mai transmis NASA.

Vă mai recomandăm să citiţi şi:

Astronomii au surprins imagini spectaculoase cu planeta Jupiter, folosind o tehnică ”norocoasă”

NASA plănuieşte să lanseze Gateway în 2023

Cum arată o cometă care se dezintegrează. NASA a publicat recent imagini spectaculoase