Home » D:News » Bucureştiul, promovat de National Geographic Channel în 10 ţări, într-un proiect de 1 milion de euro

Bucureştiul, promovat de National Geographic Channel în 10 ţări, într-un proiect de 1 milion de euro

Bucureştiul, promovat de National Geographic Channel în 10 ţări, într-un proiect de 1 milion de euro
Publicat: 21.08.2014
Bucureştiul şi brandul de turism al României vor fi promovate de National Geographic Channel, în 10 ţări din lume, între care Germania, Franţa, Italia, Marea Britanie şi Rusia, prin intermediul unui documentar şi al unor filme scurte, întregul proiect fiind estimat la aproape 1 milion de euro.

Autoritatea Naţională pentru Turism (ANT) vrea să încheie un contract privind achiziţionarea serviciilor de coproducţie a unor programe (un film de 45 de minute şi 4 viniete de 30 de secunde) ce urmează a fi difuzate la televiziunea internaţională National Geographic Channel, pentru promovarea brandului de turism al României, conform unui anunţ din 13 august al ANT.

În vederea atribuirii acestui contract, ANT organizează, joi, procedura de negociere directă, care se va finaliza prin încheierea unui contract de achiziţie publică.

Proiectul presupune realizarea, în coproducţie, a unui film documentar de 45 de minute şi a unor viniete (filme scurte, n.r.) de 30 de secunde, acestea făcând parte din proiectul televiziunii National Geographic Channel, realizat sub conceptul de „Smart Cities”.

După ce vor fi realizate, aceste filme vor fi difuzate pe National Geographic Channel, în perioada februarie – mai 2015, în Germania, Franţa, Italia, Marea Britanie, Rusia şi România (ca pieţe ţintă, aşa cum au fost ele identificate în urma cercetărilor realizate penru crearea brandului turistic naţional) şi, respectiv, Spania şi Polonia, Abu Dhabi (capitala Emiratelor Arabe Unite) şi India (ca pieţe de oportunitate).

Documentarul va trebui să promoveze Bucureştiul ca destinaţie „«smart» de city-break” şi să conţină cele mai reprezentative patru puncte de atracţie ale capitalei României şi din imediata sa apropiere, promovând peisajul cultural, trecutul istoric, infrastructura pentru educaţie, dar şi stilul de viaţă pentru petrecerea timpului liber.

Totodată, filmul documentar şi vinietele trebuie să abordeze atât partea mai puţin cunoscută a oraşului din punct de vedere al istoriei, al vieţii culturale şi artistice, al oportunităţilor educaţionale, cât şi elemente de interes deja cunoscute de turişti, dar pentru care este nevoie să se menţină eforturile de promovare, după cum precizează ANT.

Valoare estimată a proiectului este 972.500 de euro, din care contribuţia estimată a Autorităţii Naţionale pentru Turism este de 750.000 de euro, în timp ce contribuţia estimată a National Geographic Channel este de 222.500 de euro, conform documentaţiei făcute publice de ANT.

Propunerea financiară trebuie să se încadreze în limita bugetului alocat pentru această acţiune, sursa de finanţare fiind fonduri externe nerambursabile, menţionează ANT.

Contribuţia National Geografic Channel la această coproducţie va presupune şi realizarea a patru machete de presă, în format A4, pentru promovarea Bucureştiului şi a produselor turistice cheie ale României, ce vor fi publicate în revista National Geographic Magazine (coperta 4), pe aceleaşi pieţe ca şi documentarul şi vinietele, în perioada februarie – mai 2015.

Potrivit ANT, în activitatea de promovare turistică, emisiunile televizate cu specific de turism reprezintă un instrument important prin intermediul căruia mesajul de promovare ajunge la potenţialii turişti. „Impactul pe care astfel de emisiuni televizate îl are în rândul consumatorilor de produse şi servicii turistice este unul eficient, cunoscută fiind influenţa pe care mass-media vizuală o are în rândul publicului”, îşi justifică ANT desfăşurarea acestui proiect.

De asemenea, conform ANT, conceptul „Smart Cities”, iniţiat de National Geographic Channel presupune realizarea câte unui film documentar pentru 18 oraşe europene relevante, invitate să participe la această iniţiativă de promovare, datorită faptului că sunt considerate a avea cel mai mare potenţial de creştere în următorii ani.

Deţinută de National Geographic Ventures şi FOX Entertainment Group (care este controlată de magnatul Rupert Murdoch), compania National Geographic Channels International (NGCI) sprijină angajamentul Societăţii National Geographic de a explora, proteja şi educa prin cele şase televiziuni ale sale: National Geographic Channel, National Geographic Channel HD, Nat Geo Wild, Nat Geo Wild HD, Nat Geo People şi Nat Geo Mundo.

La nivel global, televiziunea National Geographic Channel (inclusiv NGC U.S. care este o companie joint-venture între NGT şi Fox Cable Networks Group) este disponibilă în 440 de milioane de case din 171 de ţări, în 45 de limbi.

Sursa: Mediafax

Urmărește DESCOPERĂ.ro pe
Google News și Google Showcase
Cele mai noi articole
Au trecut 505 ani de la moartea marelui Leonardo da Vinci. Moştenirea lui este încă vie şi admirată de o lume întreagă
Au trecut 505 ani de la moartea marelui Leonardo da Vinci. Moştenirea lui este încă vie şi admirată de o lume întreagă
Ce mai înseamnă Paștele pentru români și cum vor petrece cei mai mulți sărbătorile pascale?
Ce mai înseamnă Paștele pentru români și cum vor petrece cei mai mulți sărbătorile pascale?
47 de copii migranți au dispărut în Europa în fiecare zi începând cu anul 2021
47 de copii migranți au dispărut în Europa în fiecare zi începând cu anul 2021
Câți dintre români cred că România are o problemă cu tutunul?
Câți dintre români cred că România are o problemă cu tutunul?
Unde aleg românii să plece de Paște?
Unde aleg românii să plece de Paște?
Nebuloasa Cap de Cal, observată în detalii fără precedent cu Telescopul Webb
Nebuloasa Cap de Cal, observată în detalii fără precedent cu Telescopul Webb
El Niño se va transforma în La Niña, iar 2024 ar putea fi cel mai cald an înregistrat vreodată
El Niño se va transforma în La Niña, iar 2024 ar putea fi cel mai cald an înregistrat vreodată
„Vezică biliară de porțelan”, găsită într-un mormânt vechi de 100 de ani
„Vezică biliară de porțelan”, găsită într-un mormânt vechi de 100 de ani
Enzimele descoperite în bacteriile intestinale pot schimba grupele de sânge ale unui donator
Enzimele descoperite în bacteriile intestinale pot schimba grupele de sânge ale unui donator
Oamenii de știință au creat o celulă cerebrală funcțională din sare și apă
Oamenii de știință au creat o celulă cerebrală funcțională din sare și apă
Test de cultură generală. Ce sărbătorim de 1 Mai?
Test de cultură generală. Ce sărbătorim de 1 Mai?
Un om de știință spune că sondele Voyager sunt în mare pericol
Un om de știință spune că sondele Voyager sunt în mare pericol
Gripa aviară s-ar putea răspândi la vacile din toată lumea, avertizează OMS
Gripa aviară s-ar putea răspândi la vacile din toată lumea, avertizează OMS
Ce sfaturi a dat un preot creat cu Inteligență Artificială?
Ce sfaturi a dat un preot creat cu Inteligență Artificială?
Ţara în care dacă reuşeşti să îţi iei o casă nu poți ști dacă o vei păstra
Ţara în care dacă reuşeşti să îţi iei o casă nu poți ști dacă o vei păstra
Ziua în care a apărut Marea Britanie. Cea mai frecventă greşeală pe care o fac românii faţă de Regatul Unit
Ziua în care a apărut Marea Britanie. Cea mai frecventă greşeală pe care o fac românii faţă de Regatul Unit
Mâncarea preferată a românilor de 1 Mai. Care a fost cea mai scumpă comandă?
Mâncarea preferată a românilor de 1 Mai. Care a fost cea mai scumpă comandă?
Averea lui Elon Musk a crescut cu 40 de miliarde de dolari în doar o săptămână
Averea lui Elon Musk a crescut cu 40 de miliarde de dolari în doar o săptămână