Home » Cultura » Descoperă Acum: Voyager rămâne fără energie. Am putea mânca carne de peşte creată în laborator. Insulele Marshall, mai periculoase decât Cernobîl

Autor: Mihaela STOICA 07.21.2019
Celebrele sonde Voyager, care explorează în acest moment limitele exterioare ale sistemului nostru solar, rămân fără energie, iar acest lucru are implicaţii uriaşe.
Dezgheţarea permafrostului nu scoate la iveală numai virusuri extrem de periculoase, ci şi plante care au stat sub gheaţă timp de milenii şi care revin acum la viaţă.

Persoanele care au o predispoziţie genetică de a suferi de o formă de demenţă îşi pot reduce semnificativ riscurile făcând câteva lucruri extrem de simple.

Soarta mediului înconjurător şi implicit a generaţiilor viitoare depind din ce în ce mai mult de ce facem noi în prezent şi cum consumăm resursele planetei, iar o serie de cercetători, instituţii şi companii caută soluţii în acest sens. După ce a creat burgerul cu gust de carne, dar fără carne, o companie vrea să creeze un înlocuitor pentru carnea din peşte.

Insulele Marshall sunt locul în care armata Statelor Unite a făcut cele mai multe teste cu bombe nucleare, iar efectele extrem de puternice ale acestor experimente se resimt chiar şi după zeci de ani.

Acestea au fost subiectele Descoperă Acum din perioada 15 – 19 iulie 2019 pe care le puteţi vedea în video de mai sus, iar mai jos puteţi citi articolele pe larg: