Home » D:News » Un studiu efectuat pe site-urile matrimoniale arată care sunt femeile considerate mai atrăgătoare de bărbaţi

Un studiu efectuat pe site-urile matrimoniale arată care sunt femeile considerate mai atrăgătoare de bărbaţi

Un studiu efectuat pe site-urile matrimoniale arată care sunt femeile considerate mai atrăgătoare de bărbaţi
Publicat: 07.07.2014
Femeile care poartă fard de pleoape şi ruj în fotografiile de profil de pe site-urile matrimoniale sunt mai atractive pentru bărbaţi, acestea având de trei ori mai multe şanse să fie invitate la o întâlnire, potrivit unui sondaj publicat recent.

Zoosk, un site matrimoniale, a analizat profilurile a 1.200 de femei şi a constatat că cele care purtau un machiaj ce includea fard de pleoape, ruj şi fard de obraz prezentau de trei ori mai mult interes pentru bărbaţi.

Utilizatorii de sex masculin ai site-ului au fost atraşi în special de machiajul ochilor, astfel că femeile care aveau fotografii de profil în care pleoapele lor erau fardate au primit cu 139% mai multe invitaţii în oraş comparativ cu cele care nu erau machiate.

De asemenea, femeile care purtau ruj au primit cu 119% mai multe mesaje pe site-ul matrimonial faţă de cele care aveau buzele nefardate.

Pe de altă parte, obrajii au fost cei care nu au prezentat un interes atât de mare pentru bărbaţi, având în vedere că femeile care foloseau fard de obraz au primit cu doar 24% mai multe mesaje faţă de cele care nu au inclus acest produs în machiajul lor.

În studiu, la care au participat 1.800 de persoane de sex masculin, Zoosk a constatat că 66% dintre bărbaţi nu s-ar întâlni cu femei care poartă un machiaj ce implică mult negru.

Totodată, 57% dintre respondenţi consideră că rujul roşu ales pentru prima întâlnire nu este deloc atractiv.

În ceea ce priveşte culoarea părului, 84% dintre bărbaţi au preferat femeile care nu sunt vopsite şi doar 9% dintre bărbaţi au fost atraşi de femeile care aveau părut întins cu placa.

Surse: Mediafax, Daily Mail

Urmărește DESCOPERĂ.ro pe
Google News și Google Showcase