Ţara unde KFC şi-a adaptat meniurile în funcţie de fiecare client graţie recunoaşterii faciale

04 01. 2017, 12:00

KFC şi-a modernizat imaginea în China. Lanţul american de tip fast-food KFC s-a asociat cu gigantul IT chinez, Baidu, în vederea instalării în cadrul unuia dintre restaurantele, pe care le deţine în Beijing, a unui calculator dotat cu un software de recunoaştere facială. Astfel, acesta va permite nu doar recunoaşterea clienţilor, graţie scanerului, dar şi oferirea de sugestii privind meniurile pe care le-ar putea servi, în funcţie de vârsta şi sexul lor.

Clienţii pot, normal, să refuze recomandările primite.

Mai mult, în urma salvării în sistem a bonurilor, calculatorul va putea să stocheze istoricul comenzilor făcute de clienţi şi, ulterior, să accelereze procesul servirii în momentul comenzii primite, pe baza celor comandate de acelaşi client în dăţile anterioare. 

Un singur restaurant KFC din capitala Chinei deţine un asemenea calculator.

KFC numără peste 5.000 de restaurante în China, nefiind la prima colaborare cu Baidu. În aprilie 2016, cele două companii au deschis primul restaurant „inteligent” în Shanghai, care găzduieşte un robot, dotat cu inteligenţă artificială, care funcţionează pe baza recunoaşterii vocale pentru luarea comenzilor din partea clienţilor.

Sursa: Gândul