Home » D:News » Cercetătorii l-au studiat timp de 12 ani pe ”cel mai fericit om din lume”. Concluziile surprinzătoare la care au ajuns

Publicat: 22.05.2017
Ricard Matthieu, un călugăr budist din Tibet este considerat cel mai fericit om din lume, iar creierul său funcţionează într-un mod nemaiîntâlnit până acum de oamenii de ştiinţă.

Cercetătorii i-au conferit acest titlu în urma unui studiu care s-a întins pe o perioadă de 12 ani, ale cărui rezultate au arătat o activitate cerebrală cel puţin neobişnuită a bărbatului, care îl predispune la fericire mai mult decât pe orice alt om de pe planetă, scrie Gândul

Oamenii de ştiinţă i-au dat călugărului de 70 de ani acest titlu în urma participării la un studiu care s-a derulat pe o perioadă de 12 ani, cercetare referitoare la meditaţie şi compasiune la Universitatea din Wisconsin.

Cu toate acestea, Ricard, originar din Franţa, dar care acum locuieşte la o mănăstire din Nepal, a dezvăluit pentru revista GQ că această titulatură i se pare „absurdă”: „Ştiu călugări mai fericiţi decât mine. Aşa este, e absurd”, a spus bărbatul care poate să mediteze zile întregi.

Încercând să gestioneze toată atenţia pe care a atras-o asupra lui odată cu publicarea studiului, Ricard i-a cerut lui Dalai Lama să se refugieze departe de oameni. Acesta i-a răspuns, însă, că lumea are nevoie de îndrumarea sa. „Dacă ei vor să fii cel mai fericit om din lume, atunci fii cel mai fericit om din lume”, i-ar fi zis Dalai Lama.

Citeşte continuarea în Gândul!