Home » D:News » Cercetătorii l-au studiat timp de 12 ani pe ”cel mai fericit om din lume”. Concluziile surprinzătoare la care au ajuns

05.22.2017
Ricard Matthieu, un călugăr budist din Tibet este considerat cel mai fericit om din lume, iar creierul său funcţionează într-un mod nemaiîntâlnit până acum de oamenii de ştiinţă.

Cercetătorii i-au conferit acest titlu în urma unui studiu care s-a întins pe o perioadă de 12 ani, ale cărui rezultate au arătat o activitate cerebrală cel puţin neobişnuită a bărbatului, care îl predispune la fericire mai mult decât pe orice alt om de pe planetă, scrie Gândul

Oamenii de ştiinţă i-au dat călugărului de 70 de ani acest titlu în urma participării la un studiu care s-a derulat pe o perioadă de 12 ani, cercetare referitoare la meditaţie şi compasiune la Universitatea din Wisconsin.

Cu toate acestea, Ricard, originar din Franţa, dar care acum locuieşte la o mănăstire din Nepal, a dezvăluit pentru revista GQ că această titulatură i se pare „absurdă”: „Ştiu călugări mai fericiţi decât mine. Aşa este, e absurd”, a spus bărbatul care poate să mediteze zile întregi.

Încercând să gestioneze toată atenţia pe care a atras-o asupra lui odată cu publicarea studiului, Ricard i-a cerut lui Dalai Lama să se refugieze departe de oameni. Acesta i-a răspuns, însă, că lumea are nevoie de îndrumarea sa. „Dacă ei vor să fii cel mai fericit om din lume, atunci fii cel mai fericit om din lume”, i-ar fi zis Dalai Lama.

Citeşte continuarea în Gândul!