Prima pagină D:News

Alimentele care trebuie consumate după antrenamentul HIIT

Alexandra Necşoiu 02.02.2019 | ● Vizualizări: 676
Foto: arhiva     + zoom
Galerie foto (1)

Studiile arată că antrenamentul de tip HIIT (High-intensity interval training), care are o mare intensitate a exerciţiilor, cu pauze foarte scurte, ajută la scăderea în greutate şi întăreşte musculatura. De asemenea, importantă este şi nutriţia corespunzătoare.

După un antrenament HIIT, anumite alimente ajută la repararea musculaturii şi la creşterea masei musculare, dar oferă şi corpului energia necesară pe care ai pierdut-o în timpul efortului. Nu trebuie să mănânci mai târziu de 60-90 de minute după antrenamentul HIIT, iar pentru o alimentaţie corespunzătoare, mai jos sunt ingredientele pe care să nu le omiţi pentru refacerea corpului după efortul depus.

Alimente pe care să le consumi după antrenamentul HIIT

Ouă. Ouăle sunt ideale după antrenament. Au multe proteine şi acizi graşi şi sunt considerate una dintre cele mai complete surse de proteină, ceea ce înseamnă că regăsim cei nouă aminoacizi esenţiali care ajută la regenerarea musculaturii. Totodată, ouăle conţin şi Vitaminele B care ajută la producerea energiei. Sunt delicioase, uşor de preparat şi pot fi consumate în numeroase moduri cum ar fi ca omletă, toast cu avocado, în salată sau pur şi simplu fierte cu puţină sare şi piper.

Afine. Pe lângă gustul lor delicios, afinele sunt bogate în fibre, vitamine, proteine şi antioxidanţi. Toate tipurile de exerciţii duc la stresul oxidativ, un dezechilibru între antioxidanţii din corp şi radicalii liberi. De aceea, este foarte important să includem în fiecare zi în dietă alimente bogate în antioxidanţi. Le poţi consuma fie proaspete, cu iaurt şi ovăz sau într-un smoothie delicios.



Citeşte continuarea pe CSÎD.