Home » D:News » Un expert în medicina regenerativă crede că unii oameni în viaţă astăzi vor trăi până la 1.000 de ani

Autor: Alexandru Voiculescu 04.21.2019
Aubrey de Grey, savant care studiază medicina regenerativă, crede că biotehnologia va permite oamenilor care trăiesc deja astăzi să ajungă la vârsta de 1.000 de ani.

De Grey este unul dintre cei mulţi experţi din Silicon Valley care sunt determinaţi să crească speranţa de viaţă a oamenilor cât de mult ar permite tehnologia, scrie Futurism.

Spre exemplu, un doctor din Coreea pe nume Joon Yun a oferit două premii a câte 500.000 de dolari cercetătorilor care pot extinde viaţa unui animal cu 50% prin menţinerea sănătoasă a inimii.

Yun argumentează că deoarece rata mortalităţii pentru cineva de 20 de ani este circa unul la o mie, matematica prezice că cineva care poate menţine un fizic sănătos la 20 de ani poate trăi aproximativ 1.000 de ani.

În afară de de Grey şi Yun, există şi alţi savanţi cu ocupaţie similară, precum fondatorul Bulletproof Coffee, Dave Asprey, care ia 100 de suplimente dietetice pe zi şi plănuieşte să-şi injecteze în mod regulat celule stem în articulaţii şi organe în speranţa de a se menţine sănătos.

Dar dincolo de Silicon Valley, aceşti cercetători nu au convins comunitatea ştiinţifică. Specialiştii din domeniu consideră că afirmaţiile lui de Grey sunt total implauzibile.

Alţii sunt îngrijoraţi că strategia celor din Silicon Valley de a se mişca repede şi a distruge lucruri” nu trebuie să se aplice la longevitatea umană. Sunt prea multe probleme etice inerente în apariţia unei noi clase de oameni foarte bogaţi care (doar ei) şi-ar putea permite tratamentele ipotetice care le-ar permite să trăiască sute de ani.

Cât de mult vrei trăi? Factorul suprinzător la care nu te-ai gândit până acum