Home » D:News » Civilizaţiile extraterestre ar putea să ne spioneze de miliarde de ani

Civilizaţiile extraterestre ar putea să ne spioneze de miliarde de ani

Adrian Popovici 10.06.2019
Civilizaţiile extraterestre ar putea să ne spioneze de miliarde de ani
Însă, fostul senator a vorbit foarte deschis despre astfel de fenomene după ce s-a pensionat. Totuși, Reid a încetat să mai confirme dovezi ale activității extraterestre, scriind pe contul său de Twitter în august că vrea ca problema să fie studiată și că „trebuie să ne concentrăm pe știință, nu basme despre oameni mici și verzi”.
Cercetătorul James Benford este de părere că unul dintre obiectele care au aceeaşi orbită precum Pământul ar putea fi folosit pentru a supraveghea evoluţia vieţii.

Existenţa formelor de viaţă şi chiar a civilizaţiilor extraterestre reprezintă o chestiune extrem de importantă şi de delicată şi ale cărei implicaţii sunt greu de descifrat. Una dintre întrebările cele mai importante în această situaţie este cea legată de modul în care am putea afla de existenţa acestora şi interacţiona cu ei. Cercetătorul James Brenford, specializat în căutarea formelor de viaţă extraterestre, este de părere că unele dintre obiectele din proximitatea Terrei ar putea deţine indiciile existenţei unei civilizaţii tehnologice extraterestre, notează Live Science.

Cercetătorul este de părere că unul dintre coorbitalii Pământului, unul dintre obectele cosmice care au o orbită asemănătoare cu a planetei noastre, ar putea să păstreze urmele arheologice ale unor tehnologii trimise de o civilizaţie extraterestă în urmă cu câteva miliarde de ani după ce a început să recepţioneze o serie de semnale care indicau prezenţa vieţii.

Teoria propusă de către James Benford pleacă de la o serie de asumpţii, a căror conformitate cu realitatea nu poate fi dovedită. Astfel, prima şi cea mai importantă asumpţie este cea de existenţă a cel puţin unei civilizaţii tehnologice în afară de cea construită de noi; cea de a doua asumpţie este că respectiva civilizaţie ar fi localizată în sistemele solare din proximitatea propriului nostru sistem; cea de a treia asumpţie este cea legată de un posibil interes pe care această civilizaţie l-ar putea manifesta cu privire la apariţia şi dezvoltarea vieţii pe planeta noastră.

Teoria lui James Benford pleacă de la distanţa pe care aceşti coorbitali din apropierea Pământului şi faptul că o distanţă constantă ar permite unei sonde să înregistreze eventualele evoluţii biologice şi progrese tehnologice pe care le-am putea face. Cercetătorul explică că o civilizaţie extraterestră care ar fi fost atrasă de semnalele apariţiei vieţii pe Terra s-ar putea folosi de către reducerea seminificativă a distanţei dintre sistemul lor şi sistemul nostru solar, care este redusă la doar un an-lumină, pentru a trimite un dispozitiv pentru a vedea ce se întâmplă. Ţinând cont că aceste apropieri au loc în medie de două ori de-a lungul unui miliard de ani, Benford este de părere că extratereştrii ar fi putut surpinde microorganisme care fac fotosinteza sau, în cazuri mai fericite, chiar dinozauri.

Pentru a verifica teoria sa, cercetătorul este de părere că o navetă spaţială de mici dimensiuni poate verifica cel mai apropiat coorbital şi, din fericire pentru acesta, autorităţile chineze au anunţat trimiterea unei misiuni către aceast corp în luna aprilie a acestui an.

Cum infectează ransomware-ul Cring țintele industriale. Ce recomandă specialiștii pentru a ne proteja