Home » D:News » Institutul de Virusologie din Wuhan, finanţat de guvernul american pentru a efectua experimente pe lilieci

04.18.2020
Laboratorul din centrul cercetărilor asupra pandemiei a efectuat cercetări pe liliecii din peşteră, despre care oamenii de ştiinţă cred că este sursa iniţială a focarului devastator.

Documentele obţinute de The Daily Mail arată că oamenii de ştiinţă de la Institutul de Virusologie Wuhan au întreprins experimente de coronavirus pe lilieci în cadrul unui proiect finanţat de Institutul Naţional de Sănătate din SUA, – subvenţie de 3,7 milioane de dolari din partea guvernului american.

Săptămâna trecută, aceeaşi publicaţie a dezvăluit că Guvernul chinez se teme că pandemia ar fi putut fi cauzată de un virus, scurs din institut.

Oamenii de ştiinţă  ar fi putut fi infectaţi după ce au fost pulverizaţi cu sânge care conţine virusul, apoi au transmis-o comunităţii locale.

Duminică, publicaţia The Daily Mail a aflat că oamenii de ştiinţă din China au făcut experimente cu lilieci ca parte a unui proiect finanţat de Institutul Naţional de Sănătate din SUA, care continuă să ofere subvenţii laboratorului din Wuhan pentru experimente.

Rezultatele cercetării au fost publicate în noiembrie 2017 intitulat „Descoperirea unui fond bogat de gene de coronavirusuri asociate cu SARS pentru lilieci care oferă informaţii noi despre originea coronavirusului SARS”.

Cercetarea a rezumat că: „liliecii din peştera din Yunnan, China, au fost capturaţi şi probaţi pentru pentru experimentele de laborator.

Politicienii americani condamnă finanţarea experimentelor periculoase

Matt Gaetz,  membru al Camerei Reprezentanţilor a SUA a declarat: „Sunt dezgustat să aflu că de ani de zile guvernul american finanţează experimente periculoase şi crude pe animale la Institutul de Viruologie Wuhan, care ar putea contribui la răspândirea globală a coronavirusului şi la alte laboratoare din China care practic nu au supraveghere din partea autorităţilor americane. ”

Citeşte continuarea pe Gândul!