Home » D:News » Parfumul lui Elon Musk i-a adus miliardarului încă un milion de dolari

Parfumul lui Elon Musk i-a adus miliardarului încă un milion de dolari

Publicat: 15.10.2022

Miliardarul american caută mereu noi moduri de a-și extinde afacerile, parfumul lui Elon Musk fiind cea mai nouă idee în acest sens.

Poate că nu este la fel de profitabil ca întemeierea unui imperiu galactic, dar parfumul „Burnt Hair” (Păr Ars) i-a adus deja controversatului om de afaceri peste un milion de dolari în doar câteva ore.

Parfumul lui Elon Musk a fost dezvăluit pe Twitter, mediul preferat de comunicare al miliardarului. Produsul ar urma să fie comercializat prin intermediul companiei sale de săpat tuneluri, The Boring Company.

Parfumul lui Elon Musk a înregistrat deja 10.000 de bucăți vândute

Prezentat drept „esența dorinței respingătoare”, parfumul este disponibil pe site-ul magazinului companiei la un preț de 100 de dolari și Musk susține că a vândut deja 10.000 de unități în prima zi de la lansare.

„Cu un nume ca al meu, intrarea în afacerile cu parfumuri era inevitabilă; de ce m-am abținut atât de mult timp!?”, a scris Musk pe Twitter după ce și-a schimbat biografia în „Vânzător de parfumuri”, indică IFL Science.

„Zece mii de flacoane de ‘Burnt Hair’ vândute! Abia aștept să văd mâine articole în media despre vânzările de ‘Burnt Hair’ în valoare de un milion de dolari”, a adăugat el.

Nu este prima dată când Musk vinde lucruri neobișnuite

Musk nu este străin de vânzarea produselor neobișnuite (și uneori bizare) prin intermediul numeroaselor sale companii. În 2018, The Boring Company a vândut aruncătoare de flăcări, care au fost promovate cu sintagma „nu un aruncător de flăcări”. Compania a reușit să vândă toate cele 20.000 de unități, obținând aproximativ 10 milioane de dolari.

În 2020, Tesla a vândut „pantaloni scurți scurți” din satin roșu la un preț de 69,420 de dolari, într-o aparentă frondă la adresa celor care au pariat împotriva producătorului de vehicule electrice la bursă. Tesla și-a lansat, de asemenea, propria marcă de tequila, care vine într-o sticlă în formă de fulger, după ce fondatorul Musk a scris ideea pe Twitter de Ziua Păcălelilor în 2018.

Momentan nu se știe dacă parfumul lui Elon Musk are sau nu vreo semnificație ascunsă, dar cu siguranță le-a dat oamenilor un nou motiv de a se amuza pe seama lui.

Vă recomandăm să citiți și:

NATO avertizează Rusia: Utilizarea armelor nucleare va avea „consecinţe severe”

Cum a ajuns populația Germaniei la cel mai ridicat nivel din istorie?

11 milioane de oameni au rămas fără curent electric în Cuba din cauza uraganului Ian

Ghețarii elvețieni trec prin cea mai mare rată de topire din istorie

Ștefan Trepăduș
Ștefan Trepăduș
Ștefan Trepăduș este blogger începând cu anul 2009, având experiență și în domeniile publicitate și jurnalism. Este pasionat de marketing și de tehnologie, dar cel mai mult îi place să știe lucruri, motiv pentru care a fost atras de Descopera.ro. citește mai mult
Urmărește DESCOPERĂ.ro pe
Google News și Google Showcase