Home » D:News » Clonarea umana este cu un pas mai aproape

Clonarea umana este cu un pas mai aproape

Nicu Parlog 02.04.2009
Clonarea umana este cu un pas mai aproape
Cel putin asa afirma cercetatorii sud-coreeni pe baza progreselor obtinute de acestia in cadrul controversatului proiect care are ca tinta clonarea umana. Zvonurile neconfirmate de autoritati sustin ca o astfel de clonare umana a fost realizata cu succes intr-un laborator secret din Seul inca de acum 5 ani, iar baietelul rezultat se pare ca merge deja la gradinita

In ciuda controverselor si scandalurilor de proportii care inconjoara clonarea umana, unele institute de profil sunt decise sa merga pana la capat in ceea ce multi considera a fi o “abominatie a naturii, si o joaca periculoasa de-a Dumnezeu”. Robert Lanza, seful cercetarilor din cadrul companiei de tehnologii biologice Advances Cell Technology, este de parere ca  “ echipa de savanti care probabil a realizat cu success clonarea umana, nici macar nu si-a propus acest scop, totul aparand probabil accidental intr-unul dintre experimetele care aveau ca scop cercetarea ADN-ului uman”.

Se pare ca echipa a incercat sa vada  daca se implantarea ADN-ului uman intr-un ovul animal duce in cele din urma la respingerea materialului genetic uman de catre ovulul animal.  Dupa care se trece la acelasi tip de experiment care are in rol principal un ovul uman. Astfel de experimente duc in timp la izolarea celulelor care nu resping AND – ul uman. Conform tuturor somitatilor stiintifice, va mai dura  foarte putin timp pana cand va fi anuntat oficial prima clonare umana reusita.

Sursa : Newsweek