Prima pagină D:News

635.000 de dolari reali pentru un club de noapte virtual!

Redactia Descopera.ro | 11.19.2010 | ● Vizualizări: 169
635.000 de dolari reali pentru un club de noapte virtual!     no tags + zoom
Galerie foto (1)

Un latifundiar virtual a vandut clubul de noapte pe care il detinea in jocul Entropia Universe pentru 635.000 de dolari, aceasta fiind cea mai mare tranzactie de acest gen pe bani reali.

Londonezul Jon Jacobs nu ti-ar fi atras atentia daca ai fi dat nas in nas cu el pe strada. N-ai fi stiut ca in 2005 facuse ceea ce majoritatea oamenilor n-ar face: si-a ipotecat casa in care locuia si si-a cumparat un asteroid virtual in jocul online Entropia Universe (un fel de Seond Life, dar un pic altfel).

Jacobs a platit 100.000 de dolari reali pentru un asteroid virtual care gravita in jurul planetei Entropia, apoi a colonizat asteroidul, i-a adus imbunatatiri si a facut din clubul "Neverdie" punctul central al "vietii de noapte" din joc. Stadion, centrul comercial si bio-domurile, serviciile si bunurile tranzactionate de Jacobs pe asteroidul de pe taram virtual i-au adus 200.000 de dolari in bani reali. Apoi, hotarat sa se extinda in alte parti ale jocului, britanicul a scos la vanzare parti ale clubului, reusind sa incaseze pe cea mai importanta din ea suma de 335.000 de dolari. Restul partilor care compuneau proprietatea i-au adus inca 300.000 de euro. Afla intreaga poveste pe Apropo.ro