Home » Lumea digitala » Acord între două companii românești: De ce colaborează UiPath cu Druid, producător de asistenţi virtuali inteligenţi

Acord între două companii românești: De ce colaborează UiPath cu Druid, producător de asistenţi virtuali inteligenţi

06.21.2020
Acord între două companii românești: De ce colaborează UiPath cu Druid, producător de asistenţi virtuali inteligenţi
Sursa foto: Unsplash

UiPath va integra abilităţile conversaţionale ale chatboților Druid, în prima platformă de hiperautomatizare din lume, lansată recent de către UiPath, după semnarea unui acord între cele două companii cu origini românești.

Prin tehnologia conversaţională Druid, prin chatboţi preconfiguraţi pe industrii, roluri şi procese, şi prin noi capacităţi de automatizare care sporesc productivitatea angajaţilor, UiPath oferă astăzi organizaţiilor o experienţă digitală de automatizare la nivel global, pentru a oferi clienţilor acces rapid la informaţii şi suport prin cele mai populare canale de comunicare.

Aplicaţiile de mesagerie au devenit platformele preferate de comunicare, cu peste 41 de milioane de mesaje trimise în fiecare minut. 68% dintre consumatori consideră că ele reprezintă cel mai convenabil mod de a sta în contact cu companiile, şi peste 50% dintre clienţi declară că preferă să cumpere produse prin intermediul chatboţilor. Drept răspuns, companiile îşi aliniază strategiile de comunicare.

Acord între două companii românești

În timp ce pandemia COVID-19 continuă să afecteze afacerile din întreaga lume, organizațiile se confruntă cu provocări extreme, inclusiv nevoia crescută de suport pentru clienți. De exemplu, OTP Bank România folosește o soluție de automatizare care integrează atât abilităţile conversaţionale Druid, cât și automatizări prin roboți UiPath pentru a prelucra cererile de amânare a ratelor la împrumuturile bancare. Integrarea a permis băncii să reducă timpul de prelucrare a unei singure solicitări de la 10 minute la 20 de secunde și să facă față creșterii cu 125% a numărului de apeluri primite de către agenții centrelor de asistență clienţi, permițându-i să proceseze de trei ori mai multe cereri de amânare cu același număr de angajați.

„Abilităţile conversaţionale alimentate cu tehnologie AI oferite de UiPath extind impactul platformelor tradiționale de chatbots, transformându-le în aplicații enterprise pentru colectarea informațiilor în timp real și pentru executarea sarcinilor operaționale”, declară Param Kahlon, Chief Product Officer la UiPath. „Deoarece aplicaţiile de ultimă generaţie se concentrează tot mai mult pe schimbul de informații, obiectivul nostru este de a facilita conexiunea dintre chatboţi și aplicațiile enterprise existente”

Motivul pentru care UiPath colaborează cu DRUID

Combinând tehnologia conversațională Druid cu platforma de hiperautomatizare dezvoltată de UiPath, organizațiile pot automatiza procese de business complexe atât pentru utilizatori interni (angajaţi) cât şi pentru utilizatori externi (clienţi, parteneri sau furnizori). Mai precis, organizaţiile vor putea iniţia conversații cu roboții UiPath. Prin instruirea roboţilor să comunice bidirecțional cu chatboţii DRUID, oamenii sunt încurajați să interacționeze cu roboţii folosind un limbaj natural, comun şi familiar.

Procesele RPA pot fi declanșate direct prin intermediul chat-ului, ceea ce la rândul său crește eficiența operațională; introducerea tehnologiei conversaţionale AI în serviciile de relaţii clienți. Organizaţiile vor putea beneficia de Platforma UiPath şi de tehnologia conversaţională DRUID în toate industriile – cum ar fi servicii financiare, sănătate, comerţ, asigurări sau utilităţi – pentru a automatiza serviciile de relaţii clienţi, indiferent dacă se doresc implementări în cloud, în variantă hibridă sau în infrastructura clientului, scrie Mediafax.

Organizaţiile îşi pot încânta clienţii prin preluarea şi satisfacerea cerinţelor direct prin intermediul chatboţilor DRUID; creșterea productivității angajaților: Prin intermediul tehnologiei conversaţionale DRUID si a roboţilor UiPath, cererile de rutină sunt gestionate prin aplicaţii de mesagerie, eliberând agenții umani pentru a răspunde solicitărilor complexe și cu valoare adăugată mare. Astfel, nu doar că roboţii preiau activităţile repetitive şi consumatoare de timp pentru a reduce volumul de muncă al agenților, dar mai mult, agenţii sunt sprijiniţi de către roboţi pe tot parcursul activităţii. Roboții UiPath caută singuri şi extrag informaţiile necesare din sistemele care deservesc activitatea agenților umani, pe care le transmit acestora în timp real, fără ca agenţii să mai caute prin multitudinea de aplicaţii interne.

DRUID, producătorul de asistenţi virtuali inteligenţi

Pentru a sprijini clienții care doresc o soluție conversațională în relaţia cu roboţii deja angajaţi în automatizări, UiPath a semnat un parteneriat global prin care va revinde Druid clienților săi. Druid este o platformă proiectată pentru a dezvolta rapid chatboţi, alimentată de tehnologie AI, care dispune de un conector nativ cu platforma UiPath. Cu o tehnologie proprietară NLP pentru interpretarea limbajului natural și colectarea de informaţii contextuale, Druid permite conversaţii în peste 40 de limbi, se integrează cu o multitudine de canale interne și externe de comunicare și oferă peste 300 de șabloane conversaționale preconfigurate pe scenarii de business din diverse industrii și roluri profesionale. Prin platforma sa deschisă, UiPath se poate integra şi cu alte soluții de tip chatbot, oferind totodată posibilități de integrare cu soluții pe care organizaţiile deja le utilizează.

“Este un pas natural ca roboţii să capete voce pentru a contribui la revoluţionarea productivităţii angajaţilor şi democratizarea accesului la informaţie” a spus Liviu Drăgan, CEO Druid. „Prin integrarea cu UiPath, elevăm experiența utilizatorului final și atenuăm povara cu care se confruntă forța de muncă umană, cauzată de sarcinile repetitive.”

Cine sunt clienții DRUID, compania de tehnologie conversaţională AI

DRUID este o companie de tehnologie conversaţională AI care dezvoltă asistenţi virtuali inteligenţi pentru organizaţii de tip Enterprise. Druid are deja clienţi ca Banca Transilvania, Raiffeisen Leasing, BCR Leasing, BRD Finance, Alpha Bank, Idea Bank, Asirom, Groupama, Provident, ProTV, Carrefour, iStyle, Profi, ALTEX, Dacris, Fan Courier, Rețeaua de sănătate REGINA MARIA, Farmaciile Dona, Servier sau Librăriile Cărtureşti.

UiPath, producător de software evaluat anul trecut la 7 miliarde de dolari, este primul unicorn din România, companie care a lucrat pentru CIA sau marina americană. UiPath a beneficiat anul trecut de o rundă de finanțare în valoare de 568 milioane de dolari, care a oferit companiei, cu sediul din New York, evaluarea de mai multe miliarde de dolari. UiPath a fost recent recunoscută ca lider în topul Deloitte 2019 Technology Fast 500, un clasament al celor mai dinamice companii publice și private de tehnologie din America de Nord și numărul 3 în Forbes Cloud 100 din 2019.

Cele mai noi articole
Cercetătorii sunt puși în impas de un obiect care cu o masă intermediară stelelor neutronice și găurilor negre
Cercetătorii sunt puși în impas de un obiect care cu o masă intermediară stelelor neutronice și găurilor negre
Universitatea din România unde se fac cercetari despre drone
Universitatea din România unde se fac cercetari despre drone
Arheologii cred că au găsit regatul lui Midas în Turcia
Arheologii cred că au găsit regatul lui Midas în Turcia
Când se vor afişa rezultatele complete de la Evaluarea Naţională (Capacitate) 2020. Edu.ro anunţă notele pe judeţe
Când se vor afişa rezultatele complete de la Evaluarea Naţională (Capacitate) 2020. Edu.ro anunţă notele pe judeţe
NASA a inventat pandantivul care te „ceartă” de fiecare dată când îți atingi fața
NASA a inventat pandantivul care te „ceartă” de fiecare dată când îți atingi fața
Ce se întâmplă, de fapt, atunci când două Găuri Negre se ciocnesc
Ce se întâmplă, de fapt, atunci când două Găuri Negre se ciocnesc
Cocktailul de antioxidanți care poate preveni sau chiar inversa efectele bolii Alzheimer
Cocktailul de antioxidanți care poate preveni sau chiar inversa efectele bolii Alzheimer
Lei de mare decapitați continuă să apară pe malurile Insulei Vancouver, iar nimeni nu știe de ce
Lei de mare decapitați continuă să apară pe malurile Insulei Vancouver, iar nimeni nu știe de ce
Petrecere de „adio” pentru coronavirus. Locuitorii din Praga au sărbătorit în plină stradă
Petrecere de „adio” pentru coronavirus. Locuitorii din Praga au sărbătorit în plină stradă
Sateliții NASA au surprins incendiul de vegetație Bighorn
Sateliții NASA au surprins incendiul de vegetație Bighorn
Trei noi alerte pentru măști periculoase au fost emise. Numărul total ajunge la 56
Trei noi alerte pentru măști periculoase au fost emise. Numărul total ajunge la 56
Un vechi oraș din Noua Zeelandă a fost scos la vânzare pentru 7,5 milioane de dolari
Un vechi oraș din Noua Zeelandă a fost scos la vânzare pentru 7,5 milioane de dolari
Strada din Cluj-Napoca pe care a locuit Doina Cornea îi va purta numele fostei disidente
Strada din Cluj-Napoca pe care a locuit Doina Cornea îi va purta numele fostei disidente
Disney amână din nou lansarea în cinematografe a filmului „Mulan”
Disney amână din nou lansarea în cinematografe a filmului „Mulan”
A fost lansată o lucrare de artă colectivă pentru copii, care vorbește despre viitorul planetei
A fost lansată o lucrare de artă colectivă pentru copii, care vorbește despre viitorul planetei
Timp de două luni la rând Huawei a fost cel mai mare producător de smartphone-uri
Timp de două luni la rând Huawei a fost cel mai mare producător de smartphone-uri
China a cumpărat atât de mult petrol încât a provocat blocaj pe mare
China a cumpărat atât de mult petrol încât a provocat blocaj pe mare
Cercetătorii din Suedia spun că imunitatea dată de COVID-19 ar putea fi mult mai mare decât se credea
Cercetătorii din Suedia spun că imunitatea dată de COVID-19 ar putea fi mult mai mare decât se credea