Home » Lumea digitală » Colaborare între Facebook și Oculus pentru a crea ochelarii smart ai viitorului

Colaborare între Facebook și Oculus pentru a crea ochelarii smart ai viitorului

Colaborare între Facebook și Oculus pentru a crea ochelarii smart ai viitorului
Credit foto: Shutterstock
Publicat: 22.06.2021

Mark Zuckerberg are planuri măreţe în ceea ce priveşte Facebook şi realitatea virtuală. Ochelarii VR la care lucrează vor putea fi folosiţi în domenii precum fitness-ul şi reţelele sociale. Facebook a introdus primele reclame în setul de realitate virtuală, Oculus Quest 2.

Mark Zuckerberg a vorbit despre planurile măreţe pe care Facebook le are în privinţa realităţii virtuale: „Ne concentrăm foarte mult ca Facebook să ajute oamenii să fie conectaţi. De aceea mă trezesc dimineaţa şi mă culc cu acest gând”.

Antreprenorul american a vorbit în cadrul conferinţei Vivatech2021 despre viitorul reţelelor sociale. Mark Zuckerberg consideră că realitatea virtuală este mai presus de domeniul gaming-ului.

Domenii precum fitness-ul şi reţelele sociale pot profita de această tehnologie. Acesta îşi doreşte să creeze o pereche de ochelari smart care să poată fi folosiţi în şedinţele de la birou.

Vloggerii, reticenți la anunţul lui Mark Zuckerberg

În acelaşi timp, Facebook a introdus reclame în jocurile de realitate virtuală din setul Oculus Quest 2.

„Unul dintre lucrurile pe care vrem să le facem este legat de muncă. Vei dori să ai un birou virtual în care să organizezi şedinţe de staff. Comparând cu video conferinţele, chiar şi cu realitatea virtuală de azi, cred că sunt multe motive pentru care este mai bine să le organizezi în realitatea virtuală”, spune antreprenorul.

Vloggerii privesc cu reticenţă anunţul lui Mark Zuckerberg, mai ales că de acum reclamele Facebook vor fi prezente în setul de realitate virtuală, Oculus Quest 2.

„Reclame în realitatea virtuală? Din păcate, pare că devine o realitate, conform unui update al ochelarilor Oculus. Asta înseamnă că văd ceva care este accesibil în lumea reală şi care întrerupe acel sentiment de imersiune în unele dintre aceste jocuri. Acesta e primul lucru care mă îngrijorează în legătură cu aceste reclame”, a spus vloggerul Matt, potrivit Mediafax.

Urmărește DESCOPERĂ.ro pe
Google News și Google Showcase