Home » Natura » Specii veninoase, ”frumuseţi de neatins” din lumea animală, vor fi expuse la Muzeul Antipa

02.09.2018
Expoziţia "Venin - frumuseţi de neatins", care include unele dintre cele mai temute specii veninoase din lumea animală, poate fi vizitată la Muzeul Naţional de Istorie Naturală "Grigore Antipa" din Bucureşti până pe 1 mai, potrivit unui comunicat al instituţiei.

Exponatele vii aparţin unor specii pe care nu ai dori să le întâlneşti în mediul natural, spun reprezentanţii muzeului, dar le poţi admira în siguranţa expoziţiei, deoarece aceste vietăţi extrem de interesante provin din locuri exotice şi greu accesibile vizitatorilor.

Cu ajutorul terariilor din sticlă, care permit o expunere în condiţii de siguranţă, „Venin – frumuseţi de neatins” oferă o fascinantă incursiune în lumea acestor misterioase vieţuitoare, punând la dispoziţia vizitatorilor informaţii despre obiceiurile şi principalele lor caracteristici, cum se adaptează ele la mediul înconjurător, rolul pe care-l joacă în ecosistem, precum şi modul în care specialiştii le studiază.

Alături de animale vii, precum arahnide, insecte, amfibieni şi şerpi, vizitatorii pot admira adevărate comori din colecţiile Muzeului Naţional de Istorie Naturală „Grigore Antipa”. În expoziţie sunt incluse unele dintre cele mai veninoase specii, iar vizitatorii pot afla de ce veninul reprezintă doar un instrument de supravieţuire.

Expoziţia poate fi vizitată de marţi până vineri, între orele 10.00 – 18.00 (ultimul vizitator intră la ora 17.00), iar sâmbăta şi duminica, între 10.00 – 19.00 (ultimul vizitator intră la ora 18.00).

Preţurile biletelor sunt de 10 lei (copil/ student/ pensionar) şi 15 lei (adult). Copiii cu vârste mai mici de 3 ani au gratuitate. Muzeul pune la dispoziţia şcolilor un pachet promoţional de vizitare, care include în preţul de 10 lei vizitarea expunerii permanente a muzeului, precum şi a expoziţiei temporare „Venin – frumuseţi de neatins”.

Detalii pot fi găsite pe www.antipa.ro şi pe pagina de Facebook instituţiei, www.facebook.com/muzeulantipa.

Un câine și-a așteptat stăpânul în fața unui spital din Turcia timp de aproape o săptămână