Home » Știință » Poţi avea o siluetă de invidiat doar dacă nu eşti stresat

Poţi avea o siluetă de invidiat doar dacă nu eşti stresat

Publicat: 30.10.2016
Stresul este inamicul siluetei, din cauza dereglărilor hormonale şi a excesului de hormoni, susţin cercetătorii americani. Stresul poate contribui la apariţia kilogramelor în plus, chiar dacă nu este vorba de un consum exagerat de alimente, mai susţin oamenii de ştiinţă din SUA.

În perioada în care suntem expuşi la stres se modifică întreg mecanismul de funcţionare a corpului uman. Organismul elimină în exces hormonul Adamts1, responsabil de acumularea grăsimilor în corp.

Trebuie remarcat faptul că grăsimile se acumulează nu doar sub ţesutul epidermic, ci şi în jurul organelor interne, atunci când suntem expuşi la stres. Acest lucru poate duce la apariţia diabetului de tip II şi a bolilor cardiovasculare, susţin cercetătorii de la Universitatea Stanford din SUA.

Potrivit „The Daily Mail”, numărul celulelor de grăsime din organism cresc, din cauza excesului de hormoni de tip Adamts1. Se pare că aceasta este o reacţie a organismului de a se proteja împotriva stresului, încercând astfel să se ‘pregătească pentru vremuri mai grele’, aprovizionându-se la maximum cu energie. În acest caz, este anihilat chiar şi efectul unei alimentaţii raţionale şi sănătoase.

Sursa: Rador