Home » D:News » Descoperirea VIITORULUI! S-a găsit înlocuitorul ecologic şi ieftin al motorinei şi benzinei

Publicat: 08.09.2015
Cactuşii pot fi transformaţi în combustibil. Asigurările vin din partea producătorilor de biocarburanţi din Mexic.

Ei valorifică deja aceste plante, deoarece s-au convins că benzina sau motorina au un înlocuitor ecologic şi ieftin.

Într-un reportaj difuzat de postul francez Itele, se vede cum cactuşii sunt transformaţi într-o masă lichidă. Potrivit producătorilor, plantaţiile din Mexic ar putea fi extinse în curând, pentru a face faţă solicitărilor de biocarburanţi.

Proiectul este, deocamdată, în fază experimentală, însă a primit deja susţinerea autorităţilor. Oficialii spun că, odată cu dezvoltarea acestei idei, ţara lor va putea lupta eficient contra încălzirii climatice.

Sursa: Publika