Prima pagină D:News

Un SFINX pe Marte? O construcţie similară cu vechiul monument egiptean ar fi fost detectată pe suprafaţa planetei roşii - FOTO+VIDEO.

Marina Manastîrlî | 03.16.2016 | ● Vizualizări: 12322

Ufologii au analizat înregistrările roverului Curiosity, care cutreieră pe suprafaţa planetei Marte, şi pretind că au identificat dovezi ale unui Sfinx.

Astronomul amator Joe White (45 de ani) a observat, într-o înregistrare video, un conglomerat straniu de roci. Observaţia sa arată foarte ciudat şi se asemănă cu o statuie cunoscută, enorm de lungă şi completată cu un cap.

"Am estimat că obiectul are cel puţin 30 metri lungime, sau chiar 60”, susţine White, care este video-jurnalist spaţial la Bristol.

"Am studiat acest domeniu în detaliu, timp de mai mulţi ani. Am căutat o fotografie mai apropiată a acestui loc şi adupă cum am bănuit ar putea fi ceva foarte interesant de văzut”, afirmă White.

Acesta povesteşte că, atunci când s-a uitat la această imagine a NASA, a fost uimit de detaliul capului mare de pe această structură gigantică.

"Când am privit atent spre dreapta, am rămas complet stupefiat, am văzut capul unui sfinx. Am întunecat imaginea pentru a vedea dacă acest lucru ar ajuta şi acelaşi detaliul tocmai mi-a sărit în ochi”, a explicat  Joe White.

Tag-uri: marte | curiosity | egipt | planeta | sfinx