Home » D:News » Un nou sezon MARTE, serialul produs de National Geographic

Un nou sezon MARTE, serialul produs de National Geographic

Publicat: 08.09.2017
Filmările pentru cel de-al doilea sezon al serialului MARTE au început în ultima săptămână din iulie a acestui an, în Budapesta. Serialul, lăudat pentru stilul său unic de a îmbina dramatizarea futuristă cu secvenţe de documentar, va continua să examineze cum va arăta viaţa atunci când vom deveni o specie interplanetară.
Al doilea sezon, format din şase părţi, străbate mai mulţi ani în viitor, după ce astronauţii de pe Daedalus au construit o colonie în toată regula: Olympus Town. Cum specia umană este acum o specie interplanetară, MARTE examinează impactul oamenilor asupra planetei roşii şi consecinţele planetei asupra oamenilor.

În acest nou sezon, MARTE anunţă noua sa echipă internaţională de călători şi moguli interplanetari: Esai Morales (Ozark, NYPD Blue) în rolul Roland St. John, CEO al întreprinderii private Lukrum Corporation; Roxy Sternberg (Emerald City, Chewing Gum) în rolul Jen Carson, şef de operaţiuni la colonia minieră Lukrum; Gunnar Cauthery (Genius, War Horse) în rolul locotenentului Michael Glenn, cel mai nou membru al coloniei Olympus Town şi şef-adjunct; Levi Fiehler (The Fosters, Mission Control) în rolul Cameron Pate, technician de biologie moleculară în Olympus Town; Evan Hall (Orange is the New Black, The Following) în rolul Shep Master, membru nou al echipei Lukrum; Akbar Kurtha (24, Syriana) în rolul doctorului Johar, un psiholog ce-şi pune cunoştinţele în slujba dezvoltării Olympus Town; şi Jeff Hephner (Chicago Med, Code Black) în rolul Kurt Hurelle, conducătorul coloniei miniere Lukrum.

Şi în acest sezon o să apară JiHAE (Mortal Engines) în rolul Hanna Seung, pilotul misiunii şi în rolul surorii gemene Joon Seung, controlor de zbor al misiunii; Sammi Rotibi (The Darkest Minds, Once Upon a Time in Venice) în rolul Robert Foucault, inginer mecanic şi robotician nigerian; Alberto Ammann (Narcos, Apaches) în rolul Javier Delgado, hidrolog şi geochimist; Clémentine Poidatz (Marie Antoinette, Shut in) în rolul Amelie Durand, fizicianul şi biochimistul misiunii, de origine franceză; Anamaria Marinca (4 Months, 3 Weeks and 2 Days, Fury) în rolul Marta Kamen, exobiolog şi geolog rus; şi Cosima Shaw (The Danish Girl, Dirk Gently) în rolul Leslie Richardson, fizician nuclear britanic.

”Acest sezon ne poartă într-un teritoriu cu totul nou”, spune producătorul Johnson. ”Fără legi, fără guvern şi fără niciun fel de plase de siguranţă, cum este să fii printre primii colonizatori de pe Marte? Nu numai că explorăm pericolele şi misterele acestei lumi noi, dar şi ceea ce înseamnă să fii om într-un loc unde trăiesc atât de puţini ca tine.”

”Lupta dintre industria privată şi explorarea ştiinţifică va ajunge la un punct culminant pe planeta roşie, aşa cum am văzut că se întâmplă şi pe Pământ”, adaugă Wilkes, cocreator şi producător executiv pentru RadicalMedia. ”În fapt, întrebarea fundamentală pe care o adresăm în acest sezon este: putem învăţa din greşelile trecute sau suntem condamnaţi să luăm aceleaşi decizii eronate şi pe altă planetă?”

Pentru a dezvălui viitoarele evenimente din Olympus Town, echipa MARTE colaborează cu diverşi experţi contemporani ai lumii, în pasajele sale de documentar. Între aceştia, îi regăsim pe Elon Musk, fondator şi CEO SpaceX; Michio Kaku, remarcabil fizician teoretic şi futurist; Ellen Stofan, fost director ştiinţific al NASA; şi autorul cu vânzări record la nivel international, Jared Diamond (Collapse and Guns, Germs and Steel).

Apreciat de critici ca fiind ”un îndemn la reflecţie”, ”uluitor din punct de vedere vizual”, ”ambiţios”, sezonul al doilea al serialului MARTE este programat să debuteze în prima parte a anului 2018, pe National Geographic, în 171 de ţări şi 45 de limbi.