Home » D:News » Infidelitatea este genetica

Infidelitatea este genetica

Publicat: 03.09.2008
Cercetatorii suedezi au confirmat de curand ceea ce femeile stiau de mult: infidelitatea este genetica.

Acesta este rezultatul unui studiu care urmarea stabilirea unei legaturi intre problemele pe care barbatii le intampina intr-o relatie si genele acestora.
Surpriza a constat in descoperirea variatiei unei gene, intalnita la 4 din 10 barbati. Aceasta ar putea fi una dintre primele explicatii stiintifice la intrebarile femeilor: de ce unii barbatii inseala, isi construiesc relatii vulcanice si se leaga mai putin din punct de vedere emotional de partenera lor.

“Exista, desigur, mai multe motive pentru care o persoana poate avea probleme intr-o relatie, dar este pentru prima data cand descoperirea variatiei unei gene este asociata cu instabilitatea afectiva”, declara Hasse Wallum, unul dintre cercetatorii implicati in acest studiu.
Echipa a aflat ca barbatii care poarta una sau doua copii ale genei, denumita allele 334, adopta un comportament diferit fata de barbatii care nu au o poseda, sunt mai putini multumiti si fericiti in relatia lor, lucru confirmat chiar si de partenerele acestora.