Home » Natură » Comportamentul BIZAR al albinelor! Unele specii au început să folosească plasticul pentru stupi

Publicat: 07.03.2017
Puţine se ştiu despre activităţile unor specii de albine din grupul megachilinelor, anume Megachile (Maximegachile) maxillosa şi Pseudoheriades grandiceps.

Cercetătorii Sarah Gess şi Peter Roosenschoon au efectuat un studiu care includea observaţii cu privire la câteva specii de albine în timpul primăverii anului 2015, relatează Science Daily.

Printre descoperirile acestora, publicate recent în Journal of Hymenoptera Research, se găseşte un caz bizar unde o albină încearcă să construiască stupul folosind bucăţi de plastic în loc de frunze. Când au analizat stupul, cercetătorii au fost surprinşi să vadă că nu era vorba despre un caz izolat – au mai fost găsite încă şase piese identice de plastic verzi precum cele din imaginea de mai jos.

Autorii au sugerat că „deşi este posibil să fi fost colectat din greşeală, utilizarea plasticului poate reflecta trăsături adaptative ecologice necesare pentru supravieţuirea într-un mediu din ce în ce mai dominat de către oameni”.

Mii de albine au urmărit această maşină timp de 2 zile. Ce a determinat insectele la asemenea gest – FOTO