Home » D:News » Un nou serviciu lansat de Facebook pentru companiile care vor să-şi facă publicitate

Un nou serviciu lansat de Facebook pentru companiile care vor să-şi facă publicitate

Un nou serviciu lansat de Facebook pentru companiile care vor să-şi facă publicitate
Publicat: 08.10.2014
Facebook va permite companiilor să ţintească potenţiali clienţi pe baza locurilor recent vizitate de către utilizatorii reţelei de socializare, aceştia urmând să primească reclame din partea firmelor care îşi desfăşoară afacerea în aria respectivă.

Anunţul a fost făcut pe blogul companiei americane.

Astfel, acest nou serviciu al Facebook permite unei firme să identifice persoanele care s-au aflat în apropierea sediului său, la o distanţă, de pildă, de 1 milă (1,6 km), pentru a le trimite anunţuri publicitare.

De asemenea, oamenii din publicitate pot alege ca Facebook să limiteze căutarea potenţialilor clienţi pe baza unor criterii ca vârsta sau sexul. În aceste condiţii, serviciul va permite companiilor să ştie exact câţi utilizatori vor primi o anumită reclamă.

Inclusiv utilizatorii care nu îşi fac publice locurile vizitate vor fi luaţi în calcul de către acest serviciu, în cazul în care au menţionat pe pagina personală localitatea unde s-au născut sau unde locuiesc.

Facebook a ţinut, de asemenea, să precizeze că noua opţiune nu va afecta confidenţialitatea datelor utilizatorilor săi.

„Cei care folosesc serviciul selectează locuri, nu persoane. Facebook nu spune oamenilor din publicitate care utilizatori se încadrează într-o anumită audienţă”, se arată în anunţul publicat de companie.

Serviciul „de reclame de conştientizare la nivel local” („local awareness ads”), aşa cum a fost denumită această nouă opţiune de către Facebook, reprezintă o soluţie ieftină pentru răspândirea unei reclame de către companii, prin comparaţie cu alte mijloace, precum ziarele.

De asemenea, acest mod de publicitate oferă posibilitatea de a atinge o audienţă mai mare şi utilizatori mai apropiaţi de profilul consumatorului căutat de o anumită companie.

Serviciul va fi disponibil pentru cumpărătorii de publicitate din SUA în câteva săptămâni. La nivel global, serviciul va putea fi accesat peste câteva luni, compania neprecizând, însă, o dată fixă.

În ultima perioadă, Facebook a încercat să se impună pe piaţa publicităţii online, al cărei lider este Google. De exemplu, în septembrie, compania a lansat o nouă platformă de publicitate, Atlas, menită să îi ajute pe oamenii din domeniul publicităţii să identifice mai uşor comportamentul consumatorilor la interacţiunea cu reclamele din mediul online.

Google a raportat un venit de 14,36 de miliarde de dolari din publicitate în al doilea trimestru din acest an, în comparaţie cu Facebook, care a obţinut 2,68 de miliarde de dolari în aceeaşi perioadă.

Sursa: Mediafax

Urmărește DESCOPERĂ.ro pe
Google News și Google Showcase
Cele mai noi articole
Raport: Câți dintre adolescenții din România consumă alcool și droguri?
Raport: Câți dintre adolescenții din România consumă alcool și droguri?
Țara care interzice fumatul pe plaje, în parcuri sau în apropierea școlilor începând cu 1 iulie
Țara care interzice fumatul pe plaje, în parcuri sau în apropierea școlilor începând cu 1 iulie
Genomurile mayașilor antici dezvăluie colapsul populației și al civilizației în urmă cu 1.200 de ani
Genomurile mayașilor antici dezvăluie colapsul populației și al civilizației în urmă cu 1.200 de ani
Descoperire surprinzătoare: Organismele vii emit lumină până când mor
Descoperire surprinzătoare: Organismele vii emit lumină până când mor
Un prădător bizar cu trei ochi exista în oceanele lumii acum jumătate de miliard de ani
Un prădător bizar cu trei ochi exista în oceanele lumii acum jumătate de miliard de ani
Un craniu vechi de 300.000 de ani nu se potrivește cu nicio specie umană
Un craniu vechi de 300.000 de ani nu se potrivește cu nicio specie umană
Ce să faci și ce să NU faci în caz de inundație. Ghid practic de supraviețuire și prevenire
Ce să faci și ce să NU faci în caz de inundație. Ghid practic de supraviețuire și prevenire
Cea mai devastatoare inundație din istorie. Unde a lovit, cum s-a format și ce lecții tragem din tragedie
Cea mai devastatoare inundație din istorie. Unde a lovit, cum s-a format și ce lecții tragem din tragedie
Știința confirmă: profesia influențează personalitatea și viceversa
Știința confirmă: profesia influențează personalitatea și viceversa
Un studiu confirmă că oamenii pot comunica doar din priviri
Un studiu confirmă că oamenii pot comunica doar din priviri
Test de cultură generală. Când a fost inventată matematica?
Test de cultură generală. Când a fost inventată matematica?
Descoperire în fuziunea nucleară: Cel mai mare stelarator din lume a generat primul heliu-3
Descoperire în fuziunea nucleară: Cel mai mare stelarator din lume a generat primul heliu-3
Inteligența Artificială ar putea consuma aproape jumătate din energia centrelor de date până la finalul anului
Inteligența Artificială ar putea consuma aproape jumătate din energia centrelor de date până la finalul anului
Lentile de contact care oferă „viziune superumană”: cum este posibilă vederea în infraroșu
Lentile de contact care oferă „viziune superumană”: cum este posibilă vederea în infraroșu
Păpădiile, dușmanul grădinarilor sau aliatul peisajului urban?
Păpădiile, dușmanul grădinarilor sau aliatul peisajului urban?
80 de ani de la procesul „ziariştilor fascişti, vinovaţi de dezastrul ţării”. Cum îi şantaja pe politicieni Pamfil Şeicaru
80 de ani de la procesul „ziariştilor fascişti, vinovaţi de dezastrul ţării”. Cum îi şantaja pe politicieni Pamfil ...
Pe urmele NASA: China lansează propria misiune pentru recuperarea de mostre de asteroid
Pe urmele NASA: China lansează propria misiune pentru recuperarea de mostre de asteroid
Câte dintre companiile din România integrează Inteligența Artificială?
Câte dintre companiile din România integrează Inteligența Artificială?