Home » D:News » Revoluţia maşinilor cu alimentare electrică continuă

Revoluţia maşinilor cu alimentare electrică continuă

Revoluţia maşinilor cu alimentare electrică continuă
Publicat: 15.06.2010
În cursa pentru construirea unei infrastructuri de încărcare inteligente care să susţină viitoarea revoluţie a maşinilor cu alimentare electrică, GE şi Nissan au făcut echipă pentru a cerceta noile progrese tehnologice care vor transforma încărcarea inteligentă în realitate. Cele două companii au semnat un Protocol de Înţelegere pe o perioadă de trei ani care le va permite să exploreze noile tehnologii necesare construirii unei infrastructuri fiabile şi dinamice pentru încărcarea inteligentă.

Protocolul reuneşte două companii cu competenţe în cele mai
importante domenii necesare funcţionării încărcării inteligente.
GE este lider mondial în sectorul energetic, cu o bază de
clienţi care se întinde în întreaga reţea electrică. Nissan este
unul dintre cei mai mari producători de maşini din lume şi lider în
sectorul vehiculelor electrice
. Lansarea modelului LEAF de
la Nissan, complet electric şi fără emisii, este programată să aibă
loc anul acesta în Japonia, Statele Unite şi Europa.

„În ultimii câţiva ani, am constatat o creştere accelerată a
ritmului inovaţiilor de maşini hibride şi electrice cu alimentare
la reţea, generând o revoluţie a tehnologiilor de încărcare
inteligentă,” a declarat Mark Little, vice preşedinte senior şi
director, GE Global Research. „Împreună cu Nissan vom face o
analiză completă a tehnologiilor care vor fi necesare în maşină, pe
reţea şi acasă sau la serviciu, astfel încât încărcarea inteligentă
să devină o realitate.”

„Viziunea Nissan constă în crearea mobilităţii fără
emisii pe baza unei abordări holistice
, prin colaborarea
cu diverşi parteneri dintr-o gamă largă de industrii,” a declarat
Shunichi Toyomasu, vice preşedinte operaţiuni corporative, Nissan
Motor Co., Ltd. „Prin colaborarea cu GE, ne aşteptăm ca acest
proiect de cercetare comun să ne ajute să înţelegem mai bine
conexiunile dintre locuinţă/clădire şi reţeaua electrică necesară
pentru susţinerea vehiculelor electrice.”

GE şi Nissan au evidenţiat două domenii cheie pentru eventuale
colaborări. Primul se referă la integrarea vehiculelor
electrice în locuinţe şi clădiri
. Cel de-al doilea se
axează pe dinamica încărcării vehiculelor electrice în
cadrul reţelelor electrice mai mari
. În lunile următoare,
GE şi Nissan se vor concentra pe identificarea proiectelor
specifice în care pot intra ca parteneri în fiecare din aceste
domenii.

O mare parte a activităţii GE va avea loc la sediul centrului de
cercetare globală al GE din Niskayuna, New York, unde colaborarea
va fi facilitată de cele mai recente progrese din domeniul
cercetării transportului electric şi de tehnologia de reţea
inteligentă. Nissan va participa în principal prin Centrul Tehnic
Nissan din America de Nord, aflat în Farmington Hills, Michigan,
beneficiind de sprijin din partea Centrului Nissan de Tehnologie
Avansată din Japonia.

CITESTE SI:

Urmărește DESCOPERĂ.ro pe
Google News și Google Showcase
Cele mai noi articole
JWST a descoperit o galaxie spirală asemănătoare Căii Lactee acolo unde nu ar trebui să existe
JWST a descoperit o galaxie spirală asemănătoare Căii Lactee acolo unde nu ar trebui să existe
10 obiceiuri prin care putem încetini îmbătrânirea corpului nostru
10 obiceiuri prin care putem încetini îmbătrânirea corpului nostru
Ziua în care Alexandru Ioan Cuza a introdus învăţământul obligatoriu şi gratuit. Ce păţeau părinţii care nu se supuneau legii
Ziua în care Alexandru Ioan Cuza a introdus învăţământul obligatoriu şi gratuit. Ce păţeau părinţii care nu se ...
20 de lucruri uimitoare despre creierul uman
20 de lucruri uimitoare despre creierul uman
Marile companii de Inteligență Artificială sunt „mai puțin reglementate decât restaurantele”
Marile companii de Inteligență Artificială sunt „mai puțin reglementate decât restaurantele”
Trei reguli pe care părinții ar trebui să le aplice în privința telefoanelor pentru copii
Trei reguli pe care părinții ar trebui să le aplice în privința telefoanelor pentru copii
Românii vor avea facturi mai mari la gaze de la 1 aprilie 2026
Românii vor avea facturi mai mari la gaze de la 1 aprilie 2026
ESA intensifică cercetarea Pământului pe măsură ce viitorul agențiilor americane devine tot mai incert
ESA intensifică cercetarea Pământului pe măsură ce viitorul agențiilor americane devine tot mai incert
Un bazin roman monumental, ascuns timp de 2.000 de ani, a fost dezgropat lângă Roma
Un bazin roman monumental, ascuns timp de 2.000 de ani, a fost dezgropat lângă Roma
Un expert spune că modelele lingvistice mari nu vor fi niciodată cu adevărat inteligente
Un expert spune că modelele lingvistice mari nu vor fi niciodată cu adevărat inteligente
PRESS RELEASE: The concept of the DraculaLand project is being launched in Romania – a private investment of over EUR 1 billion, designed to become the largest entertainment, retail, and technology destination on the continent, one that will transform the country into a new global epicenter of entertainment
PRESS RELEASE: The concept of the DraculaLand project is being launched in Romania – a private investment of over EUR 1 ...
Economia suferă din cauza că oamenii nu cumpără mai des telefoane noi, susțin unii experți
Economia suferă din cauza că oamenii nu cumpără mai des telefoane noi, susțin unii experți
ADN-ul de lup se ascunde în majoritatea câinilor, au descoperit oamenii de știință
ADN-ul de lup se ascunde în majoritatea câinilor, au descoperit oamenii de știință
Prima „hartă biblică” încă influențează modul în care percepem granițele
Prima „hartă biblică” încă influențează modul în care percepem granițele
Eleanor de Aquitania, femeia care a condus Europa din umbra
Eleanor de Aquitania, femeia care a condus Europa din umbra
„Podcast cu Prioritate” #87 by ProMotor: samsari auto, mașini cu probleme și concluziile lui Dan Babu după sute de verificări
„Podcast cu Prioritate” #87 by ProMotor: samsari auto, mașini cu probleme și concluziile lui Dan Babu după sute de ...
Robert de Boron, autorul uitat care a reinventat legenda Sfântului Graal
Robert de Boron, autorul uitat care a reinventat legenda Sfântului Graal
De ce ni se pare că „simțim” durere atunci când vedem pe cineva rănit?
De ce ni se pare că „simțim” durere atunci când vedem pe cineva rănit?