Home » D:News » Bucureştiul, promovat de National Geographic Channel în 10 ţări, într-un proiect de 1 milion de euro

Bucureştiul, promovat de National Geographic Channel în 10 ţări, într-un proiect de 1 milion de euro

Autor: Marius Comper 08.21.2014
Bucureştiul, promovat de National Geographic Channel în 10 ţări, într-un proiect de 1 milion de euro
Bucureştiul şi brandul de turism al României vor fi promovate de National Geographic Channel, în 10 ţări din lume, între care Germania, Franţa, Italia, Marea Britanie şi Rusia, prin intermediul unui documentar şi al unor filme scurte, întregul proiect fiind estimat la aproape 1 milion de euro.

Autoritatea Naţională pentru Turism (ANT) vrea să încheie un contract privind achiziţionarea serviciilor de coproducţie a unor programe (un film de 45 de minute şi 4 viniete de 30 de secunde) ce urmează a fi difuzate la televiziunea internaţională National Geographic Channel, pentru promovarea brandului de turism al României, conform unui anunţ din 13 august al ANT.

În vederea atribuirii acestui contract, ANT organizează, joi, procedura de negociere directă, care se va finaliza prin încheierea unui contract de achiziţie publică.

Proiectul presupune realizarea, în coproducţie, a unui film documentar de 45 de minute şi a unor viniete (filme scurte, n.r.) de 30 de secunde, acestea făcând parte din proiectul televiziunii National Geographic Channel, realizat sub conceptul de „Smart Cities”.

După ce vor fi realizate, aceste filme vor fi difuzate pe National Geographic Channel, în perioada februarie – mai 2015, în Germania, Franţa, Italia, Marea Britanie, Rusia şi România (ca pieţe ţintă, aşa cum au fost ele identificate în urma cercetărilor realizate penru crearea brandului turistic naţional) şi, respectiv, Spania şi Polonia, Abu Dhabi (capitala Emiratelor Arabe Unite) şi India (ca pieţe de oportunitate).

Documentarul va trebui să promoveze Bucureştiul ca destinaţie „«smart» de city-break” şi să conţină cele mai reprezentative patru puncte de atracţie ale capitalei României şi din imediata sa apropiere, promovând peisajul cultural, trecutul istoric, infrastructura pentru educaţie, dar şi stilul de viaţă pentru petrecerea timpului liber.

Totodată, filmul documentar şi vinietele trebuie să abordeze atât partea mai puţin cunoscută a oraşului din punct de vedere al istoriei, al vieţii culturale şi artistice, al oportunităţilor educaţionale, cât şi elemente de interes deja cunoscute de turişti, dar pentru care este nevoie să se menţină eforturile de promovare, după cum precizează ANT.

Valoare estimată a proiectului este 972.500 de euro, din care contribuţia estimată a Autorităţii Naţionale pentru Turism este de 750.000 de euro, în timp ce contribuţia estimată a National Geographic Channel este de 222.500 de euro, conform documentaţiei făcute publice de ANT.

Propunerea financiară trebuie să se încadreze în limita bugetului alocat pentru această acţiune, sursa de finanţare fiind fonduri externe nerambursabile, menţionează ANT.

Contribuţia National Geografic Channel la această coproducţie va presupune şi realizarea a patru machete de presă, în format A4, pentru promovarea Bucureştiului şi a produselor turistice cheie ale României, ce vor fi publicate în revista National Geographic Magazine (coperta 4), pe aceleaşi pieţe ca şi documentarul şi vinietele, în perioada februarie – mai 2015.

Potrivit ANT, în activitatea de promovare turistică, emisiunile televizate cu specific de turism reprezintă un instrument important prin intermediul căruia mesajul de promovare ajunge la potenţialii turişti. „Impactul pe care astfel de emisiuni televizate îl are în rândul consumatorilor de produse şi servicii turistice este unul eficient, cunoscută fiind influenţa pe care mass-media vizuală o are în rândul publicului”, îşi justifică ANT desfăşurarea acestui proiect.

De asemenea, conform ANT, conceptul „Smart Cities”, iniţiat de National Geographic Channel presupune realizarea câte unui film documentar pentru 18 oraşe europene relevante, invitate să participe la această iniţiativă de promovare, datorită faptului că sunt considerate a avea cel mai mare potenţial de creştere în următorii ani.

Deţinută de National Geographic Ventures şi FOX Entertainment Group (care este controlată de magnatul Rupert Murdoch), compania National Geographic Channels International (NGCI) sprijină angajamentul Societăţii National Geographic de a explora, proteja şi educa prin cele şase televiziuni ale sale: National Geographic Channel, National Geographic Channel HD, Nat Geo Wild, Nat Geo Wild HD, Nat Geo People şi Nat Geo Mundo.

La nivel global, televiziunea National Geographic Channel (inclusiv NGC U.S. care este o companie joint-venture între NGT şi Fox Cable Networks Group) este disponibilă în 440 de milioane de case din 171 de ţări, în 45 de limbi.

Sursa: Mediafax

Cele mai noi articole
Cel mai vechi monument istoric din Moldova, unic în estul Europei, va fi restaurat cu fonduri europene
Cel mai vechi monument istoric din Moldova, unic în estul Europei, va fi restaurat cu fonduri europene
5 lucruri pe care trebuie să le știi despre Volkswagen ID.3, candidat la Mașina Anului 2021 în România
5 lucruri pe care trebuie să le știi despre Volkswagen ID.3, candidat la Mașina Anului 2021 în România
Cum arăta prima Dacia 1100 scoasă pe linia de producţie a uzinei de la Mioveni
Cum arăta prima Dacia 1100 scoasă pe linia de producţie a uzinei de la Mioveni
Reușită. Cercetătorii au creat cea mai mică unitate de stocare a informațiilor
Reușită. Cercetătorii au creat cea mai mică unitate de stocare a informațiilor
O „rudă” a virusului SARS-CoV-2, descoperită la lilieci din afara Chinei
O „rudă” a virusului SARS-CoV-2, descoperită la lilieci din afara Chinei
Cum au evoluat costumele de baie de-a lungul istoriei. Top 30 de imagini unice
Cum au evoluat costumele de baie de-a lungul istoriei. Top 30 de imagini unice
Cea mai mare calotă glaciară este în pericol din cauza apei oceanice tot mai calde
Cea mai mare calotă glaciară este în pericol din cauza apei oceanice tot mai calde
Cea mai veche dovadă a animalelor din lume ar putea să provină de la un organism foarte diferit
Cea mai veche dovadă a animalelor din lume ar putea să provină de la un organism foarte diferit
Samsung amână lansarea Galaxy Z Flip 2
Samsung amână lansarea Galaxy Z Flip 2
O echipă de cercetători condusă de un român a creat o nouă modalitate de studiere a Alzheimerului la nivelul creierului
O echipă de cercetători condusă de un român a creat o nouă modalitate de studiere a Alzheimerului la nivelul creierului
Vaccinul Sputnik V a demonstrat o eficiență de 95% după 42 de zile de la administrare. Cât va costa
Vaccinul Sputnik V a demonstrat o eficiență de 95% după 42 de zile de la administrare. Cât va costa
Apple nu va oferi actualizarea iOS 15 pentru unele iPhone-uri
Apple nu va oferi actualizarea iOS 15 pentru unele iPhone-uri
A murit Diego Maradona. Legendarul fotbalist a suferit un stop cardiorespirator
A murit Diego Maradona. Legendarul fotbalist a suferit un stop cardiorespirator
Când va renunța Firefox la Adobe Flash?
Când va renunța Firefox la Adobe Flash?
NASA vrea să pună centrale nucleare pe Lună până în 2026
NASA vrea să pună centrale nucleare pe Lună până în 2026
Cercetătorii au reușit, în premieră, inversarea procesului de îmbătrânire umană. Ce fel de terapie au folosit
Cercetătorii au reușit, în premieră, inversarea procesului de îmbătrânire umană. Ce fel de terapie au folosit
Imagini rare surprinse în California: O vidră de mare, fotografiată în timp ce încerca să muște dintr-un rechin
Imagini rare surprinse în California: O vidră de mare, fotografiată în timp ce încerca să muște dintr-un rechin
Probleme în astronomie. Cercetătorii nu pot explica ce forțe fac ca stelele să fie fierbinți chiar și după moartea lor
Probleme în astronomie. Cercetătorii nu pot explica ce forțe fac ca stelele să fie fierbinți chiar și după moartea lor