Home » D:News » David Attenborough vrea să îl găsească pe Yeti: „Spun doar că există câteva dovezi”

Publicat: 10.09.2014
Prezentatorul TV şi naturalistul britanic David Attenborough a declarat că doreşte să îşi împlinească un vis mai vechi şi să plece într-o expediţie pentru a-l găsi pe Yeti.

David Attenborough a realizat numeroase documentare despre natură pentru BBC încă din anii 1950, iar aceste filme i-au adus numeroase premii şi nominalizări, inclusiv paru trofee BAFTA şi două nominalizări la Primetime Emmy.

Pe parcursul carierei sale îndelungate, naturalistul britanic, în vârstă de 88 de ani, a călătorit în lumea întreagă, inclusiv într-unele dintre cele mai izolate regiuni ale Globului, prezentând viaţa de zi cu zi a animalelor din diverse specii. El spune că există totuşi o singură creatură misterioasă pe care şi-ar dori foarte mult să o găsească.

David Attenborough, fratele cineastului Richard Attenborough, care a murit luna trecută, a declarat: „Nu m-ar deranja dacă l-aş găsi pe Omul Zăpezilor. Prin aceasta, nu spun neapărat că eu cred în existenţa lui. Spun doar că există câteva dovezi. Un set de dinţi uriaşi provenind de la o maimuţă antropoidă de mari dimensiuni a fost găsit în anii 1920”, a declarat naturalistul britanic.

Potrivit credinţelor populare, Yeti este o creatură uriaşă asemănătoare maimuţelor antropoide care ar trăi în Munţii Himalaya din Nepal.

David Attenborough a fost director de programe la postul de televiziune BBC între anii 1960 – 1970.

El este celebru în toată lumea pentru documentarele sale de popularizare a ştiinţei, precum „Planeta Pământ/ Planet Earth”, „The Blue Planet”, „Frozen Planet” şi „Viaţa reptilelor/ Life in Cold Blood”.