Studiul a fost realizat pe un eşantion de 1.700 de angajaţi din Europa şi Statele Unite ale Americii. Participanţii au avut de ales între importanţa conexiunii Wi-Fi sau ,,alte necesităţi umane,” notând importanţa acestora pe o scală de la 1 la 4, unu reprezentând ce este cel mai important şi 4 ce este cel mai puţin important.
Wi-Fi-ul fiind cel mai important pentru 40,2% dintre participanţi, urmat de sex (36,6%), ciocolată (14,3%) şi alcool, care a fost notat principala necesitate zilnică de către 8,9% de participanţi.
,,Wi-Fi este cea mai populară metodă de conexiune la internet, aceasta a subclasat alte necesităţi umane”, a declarat Pat Hume directorul comercial al firmei iPass. ,,Ideea că Wi-fi-ul este considerat mai important decât sexul, ciocolata sau alcoolul era de neconceput acum câţiva ani. Însă de puţin timp, internetul a apărut pe linia de jos a piramidei nevoilor lui Maslow,” adaugă el.
În cadrul studiului a fost descoperit că Wi-Fi-ul influenţează alegerea locurilor în care oamenii călătoresc, 72% dintre subiecţii au declarat că îşi aleg hotelul în funcţie de disponibilitatea Wi-Fi-ului, iar 21% au afirmat că Wi-Fi-ul este un factor decizional atunci când fac acest pas.
Sursa: IB Times
Vă recomandăm să citiţi şi următoarele articole: