Home » D:News » Trei astronauţi se află în drum către Staţia Spaţială Internaţională

Trei astronauţi se află în drum către Staţia Spaţială Internaţională

Publicat: 19.12.2017
Staţia Spaţială Internaţională va găzdui trei membri noi. O navă Soyuz la bordul căreia se vor afla trei astronauţi, unul din cadrul NASA, al doilea din cadrul Roscosmos şi al treilea din cadrul Agenţiei Spaţiale Japoneze (JAXA). Aceştia au decolat de pe cosmodromul Baikonur din Kazakhstan sâmbătă şi vor ajunge pe staţia spaţială marţi.

Scott Tingle, Anton Shkaplerov şi Norishuge Kanai au decolat sâmbătă, la ora 2:21 a.m EST (09:21, ora României) şi după aproape două zile vor ajunge pe modulul Rassvet în jurul orei 3:43 a.m. EST (10:43, ora României), informează IBT

Călătoria în sine durează doar câteva ore, dar astronauţii vor petrece aproximativ două zile orbitând Pământul. Odată ajunşi la bordul ISS, staţia va deţine din nou şase membri, după ce Randy Bresnik (NASA), Paolo Nespoli (ESA) şi Sergey Ryazanskiy (Roscosmos) s-au reîntors pe Pământ pe 14 decembrie.

Noii membri ISS vor petrece patru luni la bordul staţiei şi vor realiza peste 250 de experimente şi analize ştiinţifice. Astronauţii vor reuşi să efectueze testele deoarece ISS va primi provizii prin intermediul navei Dragon a Space X