Home » D:News » Barba este mai murdară chiar şi decât un câine, iar mărimea ei este invers proporţională cu mărimea testiculelor, conform unor studii controversate

04.29.2019
Potrivit unor cercetări recente, bărbaţii poartă mai mulţi microbi şi germeni în barbă decât un câine, iar mărimea acesteia este invers proporţională cu mărimea testiculelor.

Primul studiu, în care oamenii de ştiinţă au analizat mostre de barbă de la mai mulţi bărbaţi, au descoperit un lucru şocant: bacteriile şi gândăceii nu îi ocolesc pe purtătorii de acest „accesoriu” facial. Aceştia au descoperit să o parte din ele reprezintă o ameninţare pentru sănătatea omului respectiv, scrie Gândul

Potrivit publicaţiei Daily Mail, a fost testată şi o serie de câini iar rezultatele au fost surprinzătoare – nivelul de bacterii era mult mai scăzut decât în rândul oamenilor.

În fapt, oamenii de ştiinţă au vrut să descopere dacă există riscul ca oamenii să contracteze vreo boală specifică rasei canine prin intermediul utilizării aceluiaşi tomograf. Mostrele au fost preluate de la 18 bărbaţi şi 30 de câini.

În cel de-al doilea studiu, realizat de cercetători de la Universitatea din Australia de Vest împreună cu cercetători de la Universitatea din Zurich, au fost făcute descoperiri suprinzătoare referitoare la „bărbăţie”, în comparaţie cu elementele masculine vizibile, proeminente, precum bărbile.

Studiul a fost centrat pe relaţia dintre dimensiunea testiculelor şi lungimea firelor de păr în rândul primatelor masculine, inclusiv oameni.

Cercetătorii au descoperit că primatele care au barbă sau coloritul facial diferit de cel corporal îşi distribuie „masculinitatea” în aceste zone, în loc să o centreze spre cea genitală.

Potrivit publicaţiei Joe, doctorul Cyril Grueter, co-autor al studiului, a declarat că studiul demontrează faptul că ori eşti „dichisit” ori eşti „înzestrat” iar să le ai pe amândouă este foarte greu.

Xiaomi vrea să își producă singur cipurile pentru smartphone-uri