Home » D:News » Germania construiește șoseaua care încarcă fără fir vehicule electrice

Germania construiește șoseaua care încarcă fără fir vehicule electrice

Publicat: 31.12.2022

În premieră pentru Germania, orașul Balingen urmează să testeze șoseaua care încarcă fără fir vehicule electrice publice, private și comerciale.

Potrivit Businesswire, pentru șoseaua care încarcă fără fir vehicule electrice s-a apelat la un furnizor de top de tehnologie de încărcare fără fir înglobată în carosabil.

Inițiativa va încărca un autobuz electric care circulă spre oraș.

Șoseaua care încarcă fără fir vehicule, cu un pas mai aproape de realizare

Electreon, furnizorul ales, este o companie importantă care produce soluții de încărcare wireless pentru vehicule electrice (EV). Tehnologia inductivă a companiei a câștigat premii și este una dintre cele mai ecologice, scalabile și atractive moduri de a încărca dispozitive.

Această tehnologie încarcă EV-urile atât în mod dinamic (în timp ce se mișcă), cât și static (în timp ce sunt pe loc), reducând astfel nevoia de baterii cu o capacitate mai mare, reducând teama de autonomie redusă, reducând costurile totale și încărcând EV-urile rapid și în siguranță.

Folosind o platformă de „încărcare ca serviciu” (CaaS), Electreon lucrează cu orașe și operatori de flote pentru a face posibil ca flotele publice, comerciale și cu conducere autonomă să fie convertite în vehicule electrice la un cost scăzut și fără întrerupere.

În colaborare cu EnBW, principalul furnizor german de infrastructură de încărcare pentru vehicule electrice, Electreon va instala un sistem rutier electric (ERS) de 1 kilometru de-a lungul unei porțiuni de drum. Stațiile de autobuz sunt folosite pentru a decide amplasarea celor două stații de încărcare statică.

Un proiect în două etape

Tehnologia va fi introdusă în două etape în orașul Balingen. În prima fază se va crea o cale de rulare lungă de 400 de metri cu două stații de încărcare statică. În a doua fază, la lungimea drumului electric se vor adăuga încă 600 de metri, notează Interesting Engineering.

Acest plan vine după un proiect pilot de succes al tehnologiei Electreon la Karlsruhe, care a fost realizat tot în parteneriat cu EnBW. Un drum electrificat a fost construit la centrul de antrenament EnBW, care alimentează un autobuz public din apropiere în orele de vârf. Ca parte a acordului, Electreon va primi până la 3,2 milioane de euro pentru acest proiect din Balingen pentru a crea o infrastructură de încărcare wireless dinamică și statică.

Dr. Maximilian Arnold, care supraveghează proiectul diviziei de cercetare EnBW, așteaptă cu nerăbdare ca șoseaua care încarcă fără fir vehicule să fie gata și a spus că „proiectul de la Balingen arată cât de inovator și consecvent promovăm mobilitatea electrică în Germania”.

Mobilitatea electrică ia avânt

„Avem o abordare integrată și dorim să facem încărcarea fără fir adecvată din punct de vedere tehnic pentru transportul public german. Acest lucru include convingerea autorităților, a operatorilor de rețele energetice, a operatorilor de autobuze și a publicului larg că există beneficii”, a adăugat Arnold.

„Aspectele semnificative includ dezvoltarea și utilizarea unui instrument care va ajuta planificatorii de transport public să instaleze infrastructura inductivă pentru un anumit oraș sau regiune. Am arătat deja în proiectul nostru comun de la Karlsruhe cât de eficientă, sigură și ușor de implementat este încărcarea dinamică fără fir. Sperăm că acesta este începutul multor alte proiecte pe drumurile publice și private din Germania”, a spus Dr. Andreas Wendt, CEO al Electreon Germany GmbH.

Vă recomandăm să citiți și:

Roboții ar putea cuceri încă un domeniu. Companiile de îmbrăcăminte experimentează cu automatizarea

Vizionarea de filme online, la fel de poluantă ca mașinile? Iată calculele!

Un șofer a rămas blocat într-o Tesla Model Y după ce mașina i-a spus să tragă pe dreapta

O scurgere de la naveta Soyuz a amânat plimbarea spațială a cosmonauților de pe ISS

Ștefan Trepăduș
Ștefan Trepăduș
Ștefan Trepăduș este blogger începând cu anul 2009, având experiență și în domeniile publicitate și jurnalism. Este pasionat de marketing și de tehnologie, dar cel mai mult îi place să știe lucruri, motiv pentru care a fost atras de Descopera.ro. citește mai mult
Urmărește DESCOPERĂ.ro pe
Google News și Google Showcase
Cele mai noi articole
Unde este cel mai lung drum drept din Europa și cine l-a construit?
Unde este cel mai lung drum drept din Europa și cine l-a construit?
Românii și preferințele culinare: Care oraș din România este „capitala șaormei”?
Românii și preferințele culinare: Care oraș din România este „capitala șaormei”?
Cum și-a salvat Pământul apa de la distrugere totală în urmă cu 4,6 miliarde de ani
Cum și-a salvat Pământul apa de la distrugere totală în urmă cu 4,6 miliarde de ani
Evenimentele care au construit România: cum reținem istoria fără să o transformăm într-o listă de date
Evenimentele care au construit România: cum reținem istoria fără să o transformăm într-o listă de date
Sonda MAVEN se rotește neputincioasă după ce s-a pierdut contactul
Sonda MAVEN se rotește neputincioasă după ce s-a pierdut contactul
Controversele din spatele unei legende științifice. Louis Pasteur: ce ne spun caietele sale secrete despre etica științei
Controversele din spatele unei legende științifice. Louis Pasteur: ce ne spun caietele sale secrete despre etica științei
Electrocasnicele obișnuite emit particule nocive în cantități uriașe, arată un studiu
Electrocasnicele obișnuite emit particule nocive în cantități uriașe, arată un studiu
Cactusul care înflorește doar o dată pe an: o poveste despre frumusețe efemeră și misterul naturii
Cactusul care înflorește doar o dată pe an: o poveste despre frumusețe efemeră și misterul naturii
Una dintre cele mai faimoase fosile ar ascunde un membru cu totul nou al arborelui nostru genealogic
Una dintre cele mai faimoase fosile ar ascunde un membru cu totul nou al arborelui nostru genealogic
Stilul personal ca mecanism de adaptare în perioade de instabilitate socială
Stilul personal ca mecanism de adaptare în perioade de instabilitate socială
Mimica facială prezice alegerile oamenilor, arată un nou studiu
Mimica facială prezice alegerile oamenilor, arată un nou studiu
Efectul placebo și nocebo: cum așteptările noastre pot vindeca sau îmbolnăvi corpul
Efectul placebo și nocebo: cum așteptările noastre pot vindeca sau îmbolnăvi corpul
8 moduri în care alcoolul îți afectează corpul. De ce nici consumul moderat nu este lipsit de riscuri?
8 moduri în care alcoolul îți afectează corpul. De ce nici consumul moderat nu este lipsit de riscuri?
Copacul Prometeu, vechi de 4.900 de ani, a fost cândva cel mai bătrân din lume. Ce soartă a avut?
Copacul Prometeu, vechi de 4.900 de ani, a fost cândva cel mai bătrân din lume. Ce soartă a avut?
De ce s-ar putea să nu ne dăm seama niciodată dacă Inteligența Artificială devine conștientă?
De ce s-ar putea să nu ne dăm seama niciodată dacă Inteligența Artificială devine conștientă?
Japonezii dau în judecată Guvernul din cauza schimbărilor climatice
Japonezii dau în judecată Guvernul din cauza schimbărilor climatice
România și alte șase țări europene, responsabile de 90% din produse contrafăcute reținute în UE
România și alte șase țări europene, responsabile de 90% din produse contrafăcute reținute în UE
Cele mai căutate joburi în 2025. Ce domeniu i-a atras cel mai mult pe români?
Cele mai căutate joburi în 2025. Ce domeniu i-a atras cel mai mult pe români?