Un mic bar din Irlanda de Nord a eclipsat toate reclamele de Crăciun

04 12. 2023, 02:00
Sursa foto: Shutterstock

Un mic bar din Irlanda de Nord a eclipsat anul acesta toate reclamele de Crăciun, realizând un spot publicitar devenit viral în foarte scurt timp.

Videoclipul, postat pe Facebook, Instagram și TikTok, înfățișează un bătrân care depune flori la mormântul soției sale înainte de a se plimba pe străzile din Enniskillen, încercând să salute străinii care nu-l bagă în seamă.

Intră într-un bar, unde stă singur, până când este abordat de un cățeluș prietenos, urmat la scurt timp de tinerii stăpâni ai câinelui, și toți se bucură împreună de o băutură.

„Există adesea multă singurătate în perioada Crăciunului”

Videoclipul, care durează puțin peste două minute, se încheie cu un citat atribuit adesea poetului W.B. Yeats: „Aici nu există străini, ci doar prieteni pe care nu i-ai întâlnit încă.”

„Există adesea multă singurătate în perioada Crăciunului... și astfel povestea a fost despre bunătate”, a declarat pentru CNN Aoife Teague, un creator de conținut care a filmat și editat spotul publicitar.

„A fost vorba despre răspândirea iubirii și despre a fi conștienți că există oameni care sunt singuri în perioada Crăciunului, care nu consideră că este o perioadă magică a anului și care se simt destul de singuri… Este vorba despre a fi prieten, iar câinele reprezintă într-un fel o persoană care face primul pas”.

Charlie’s Bar a servit locuitorii din Enniskillen, un orășel din Irlanda de Nord situat la aproximativ 80 de mile de capitala Belfast, încă din 1944 și a rămas o afacere de familie în tot acest timp.

Se simțeau singuri și veneau la bar

Managerul Una Burns a lucrat cu Teague pentru a produce spotul publicitar. Teague a declarat că Burns și un prieten au venit cu scenariul după ce au întâlnit mai mulți clienți care se simțeau singuri și veneau la bar în căutare de companie.

Cele patru vedete ale spotului publicitar sunt toți localnici.

Videoclipul a acumulat 1,2 milioane de vizualizări numai pe TikTok de când a fost postat, precum și peste 147.000 de like-uri pe Facebook.