Home » D:News » Controversa asupra unei mostre de tesut a unui T-Rex

Controversa asupra unei mostre de tesut a unui T-Rex

Publicat: 30.07.2008
Mostrele de tesut recoltate recent din oasele unui dinozaur ar putea fi mai degraba o colonie de bacterii, decat proteina animala, anunta paleontologii din cadrul Universitatii Washington.

Stirea ca expertii au putut recolta o mostra de tesut din osul unui exemplar de Tyrannosaurus Rex a facut inconjurul lumii. O echipa de cercetatori din cadrul Universitatii Harvard a analizat o cantitate mica de proteina extrasa din mostra si a identificat caracteristici proprii pasarilor si aligatorilor.
Insa paleontologul Thomas Kaye de la Universitatea din Washington a avansat ideea ca aceste structuri sunt specifice unor bacterii.

“Concret, structurile seamana cu un biofilm, o substanta in care se formeaza microbii. Nu suntem experti in in domeniu si nu contrazicem faptul ca in laborator a fost identificata o proteina, incercam doar sa oferim si o explicatie alternativa.”, declara Thomas Kaye.
“Ceea e initial a fost identificat ca fiind vase de sange sunt de fapt niste structuri formate din sfere minerale microscopice care contin fier, a continuat Kaye.
Acesta este de parere ca tesutul recoltat este un biofilm creat de bacterii care au crescut in interiorul celulelor, acum disparute.