tesut

Un nou tip de neuron, virusul care dă conşiinţa şi alte descoperiri uimitoare pe care le-am aflat despre creier în 2018

O nouă ”hartă” a creierului poate duce la descoperirea a noi tipuri de neuroni

FOTO. Caz medical rar şi extrem de grav. Cum un ghinion nu vine niciodată singur, un om care a supravieţuit muşcăturii unui rechin s-a ales cu o bacterie care îi consumă ţesutul

A fost creat un dispozitiv hibrid ce poate revoluţiona lumea roboticii – VIDEO

Rănile aflate în profunzime ar putea fi vindecate mai rapid cu ajutorul unei bio-imprimante 3D, portabile

Un implant robotic ar putea trata o afecţiune congenitală gravă a copiilor

Cadavrul parţial descompus al unei creaturi misterioase asemănătoare unui dinozaur a fost descoperit cu urme de ţesut pe oase

Descopera Acum: Adevărul neştiut din spatele filmelor James Bond. Cum să îţi creezi o parolă bună de calculator. Cum a ucis aviaţia americană şi britanică mii de români în doar câteva minute

VIDEO. Tehnologie medicală parcă desprinsă din viitor: un cip poate vindeca ţesutul doar prin atingerea pielii

Cercetătorii au transformat o frunză de spanac în ţesut cardiac uman

Strămoşii moluştelor aveau forme (şi mai) bizare

Paleontologii au descoperit un sit extrem de bogat în fosile ale unor organisme marine de acum 180 de milioane de ani. ”De fiecare dată când mergem, găsim ceva nou”

Savanţii au creat un hibrid între om şi porc. ”Este ceva ce nu facem cum trebuie”

Oamenii de ştiinţă de la Oxford au inventat un material cu implicaţii uriaşe asupra pacienţilor cu boli ale sistemului nervos central

Suntem tot mai aproape de CLONAREA dinozaurilor. Ce au identificat cercetătorii americani în fosila unei femele de Tyrannosaurus Rex – VIDEO

Un „bisturiu magic” ar putea revoluţiona chirurgia cancerului

Cum ajută acadelele dezvoltarea organelor sintetice?

Cea mai bizară creatură: din silicon + celule de şobolan! (VIDEO)

Ce mai putem face cu o imprimantă? Oase! (VIDEO)

Undele emise de telefoanele mobile nu afectează ţesuturile umane? Fals, susţine un cercetător!

Tesuturile umane vor fi “scoase la imprimanta”