Fashion SF: atelierul de moda virtual

07 05. 2010, 11:00

Noile ateliere de probă virtuale vor permite producătorului de modă să lanseze pe piaţă noi modele mult mai repede, să scadă costurile aferente călătoriilor şi, în acelaşi timp, să reducă amprenta de carbon. Soluţia tehnică aleasă de Tommy Hilfiger combină primele ateliere virtuale de probă din lume, dezvoltate de către companie alături de TANDBERG, parte componentă a sistemelor de teleprezenţă oferite de Cisco Group, cu alte soluţii din zona de video-conferinţă şi teleprezenţă, într-o soluţie integrată oferită de BT (British Telecom).

Atelierele de probă virtuale includ pe lângă soluţiile de comunicaţii oferite de BT, pe baza tehnologiei Cisco TANDBERG, echipamente suplimentare de tipul camerelor mobile şi echipamente cu capacitate de înregistrare folosite de echipele de design din Amsterdam şi New York pentru a colabora mult mai bine cu zona de producţie aflată în Hong Kong. Astfel, echipele Tommy Hilfiger au posibilitatea de a dezvolta fiecare nouă piesă a unei noi colecţii faţă în faţă, fără a fi nevoite să efectueze zboruri lungi.

"Soluţia aleasă ne va aduce o modalitate virtuală de întâlnire care salvează simultan timp şi bani. Echipele vor avea posibilitatea să interacţioneze şi să colaboreze ca şi cum ar fi în aceeaşi cameră, fapt care ne va face mai agili şi mai competitivi. Aşteptăm cu interes o comunicare mai bună permanentizată între entităţile noastre de pe tot globul", a declarat Fred Gehring, CEO Tommy Hilfiger Group.

Tommy Hilfiger a implementat până la ora actuală două soluţii TANDBERG destinate teleprezenţei de tip T3 (în Amsterdam şi New York), una de teleprezenţă T1 (Tokyo), trei ateliere de probă virtuale, bazate pe teleprezenţa de tip T1) în Amsterdam, New York şi Hong Kong, dispozitive destinate video-comunicaţiilor de tip desktop, infrastructura aferentă acestora (spre exemplu facilităţile de înregistrare), dar şi software specializat.

"Tommy Hilfiger a fost mereu un trend setter, fapt întârit şi de abordarea inovatoare asupra designului virtual şi utilizării soluţiilor de video-conferinţă", consideră Frederik Halvorsen, senior vice president TelePresence Technology Group, Cisco. "Asemenea multor alte companii lidere de piaţă, Tommy Hilfiger a înţeles faptul că teleprezenţa de calitate poate să ofere companiei procese mai rapide, mai eficiente şi implict îi poate conferi un avantaj competitiv specific".

DESCOPERA LUMEA IN CARE TRAIESTI!