Prima pagină D:News

Nimeni nu poate prezice cand va veni sfarsitul lumii

11.16.2010 | ● Vizualizări: 1325
Nimeni nu poate prezice cand va veni sfarsitul lumii     apocalipsa, sfarsitul lumii, 2012, farsa, maya, calendar + zoom

In ciuda a tot ceea ce ati auzit pana in prezent, sfarsitul lumii nu va veni in data de 21 decembrie 2012 si nici in viitorul apropiat. Nu exista asteroizi de care sa ne temem prea curand, nici alinieri ale planetelor, nici macar schimbarile care se produc la suprafata Soarelui nu sunt in masura sa ne ingrijoreze, anunta unul dintre astrofizicienii de top din Irlanda, Dame Jocelyn Bell-Burnell.

"Probabil ca trebuie sa multumim civilizatiei mayase care areusit, cu o poveste veche de 2.000 de ani, sa puna pe jar ointreaga planeta. E adevarat, calendarul mayas se incheie la aceadata, dar sa nu uitam ca al nostru se incheie in fiecare an si o iamereu de la inceput, la fel ca si cel mayas", sustine omul destiinta irlandez.

Dame Jocelyn a tinut sa dezminta si zvonurile recente conformcarora vom fi inghititi de gaura neagra descoperita in centrul CaiiLactee: " Este imposibil ca acest lucru sa se intample curand.Chiar si daca am calatori cu viteza luminii catre acea gaura neagrasi tot ar fi nevoie de cel putin 26.000 de ani ca sa ajungem la ea.Cat despre asteroizi, nu aveti de ca sa va ingrijorati. Acestiasunt monitorizati atent si nici unul, care sa puna intr-adevarTerra in pericol, nu va trece prin apropierea noastra pana in anul2080".

Referitor la alinierea planetelor preconizata pentru ziua de 21decembrie 2012, astrofizicianul irlandez spune ca totul nu estedecat o gluma proasta. "Nu va exista o atare aliniere, si chiardaca ar fi una, asa cum au fost mii pana in prezent, ele nu au cumsa afecteze viata de pe Terra. De fapt, din tot acest imens scandalnu a rezultat decat un singur lucru si acela pozitiv, foarte multalume a invatat astronomie", a concluzionat, glumind, acelasi DameJocelyn.

Cercetatorul este convins ca toata isteria legata de 21 decembrie2012 nu este decat un motiv in plus ca niste oportunisti sa castigeniste bani in plus, asa cum sunt cei care vand masti de gaze,manuale de supravietuire sau tablete de purificare a apei invederea asa-zisei Apocalipse.

Sursa: Irishtimes