Prima pagină D:News

În China, vaci modificate genetic produc «lapte de om»!

03.25.2011 | ● Vizualizări: 782
În China, vaci modificate genetic produc «lapte de om»!     china, vaca, vaci, modificare genetica, lapte + zoom

Cercetătorii chinezi au modificat genetic peste 200 de vaci pentru ca laptele produs de ele să fie similar cu cel produs de către femei.

Aceştia au realizat cu succes experimentul, vacile reuşind săproducă lapte ce are proprietăţi asemănătoare cu cele ale lapteluiuman. Laptele produs are un gust mult mai pronunţat decât celobişnuit de vacă sau capră. În următorii zece ani, oamenii vorputea să aleagă acest lapte din rafturile magazinelor.

Este cunoscut faptul că laptele de mamă băut de către copii lavârste mici îi ajută pe aceştia să îşi îmbunătăţească sistemulimunitar şi sistemul nervos central. Rămâne de văzut însă dacăoamenii vor fi dispuşi să obţină aceşti nutrienţi unici şi din«laptele de mamă» provenit din vaci modificate genetic.

Cercetătorul chinez Li Ning a explicat că "în China antică, doarîmpăratul şi împărăteasa puteau bea, de-a lungul întregii vieţi,lapte uman. Era considerată opulenţa maximă". El a adăugat: "de cesă nu oferim această oportunitate şi oamenilor de rând?".

Sursa: FastCompany