eveniment

Efectele pandemiei. Turismul de nuntă în România a luat amploare în 2021

Impact uriaș pe Jupiter. Ceva a explodat în atmosferă, iar momentul a fost surprins de astronomi amatori

Cea mai mare aeronavă din lume stârnește amuzament. Din unghiul potrivit, seamănă cu un „posterior” gigantic

Art Safari 2021. Începe cea de-a VIII-a ediție a Pavilionului de Artă București

Știința din spatele viselor recurente, mai fascinantă decât ne-am fi așteptat

Roci formate în peste 1 miliard de ani au dispărut din Marele Canion. Geologii ar fi găsit o explicație

Eveniment major de topire. A plouat pentru prima dată în istorie pe vârful calotei glaciare din Groenlanda

Brâncoveniana. „Sub semnul Credinței și al Patriei, întru propășirea virtuților, valorilor și încrederii”

Premieră astronomică. Oamenii de știință au confirmat coliziunea dintre o gaură neagră și o stea neutronică

Un nou studiu susține că dinozaurii erau predispuși extincției cu mult înainte de impactul asteroidului

Câte cazuri de COVID-19 au fost confirmate după evenimentele-pilot din București și Cluj-Napoca

Noaptea Muzeelor 2021. Expoziții în premieră și sute de evenimente organizate în toată țara

Rechinii au dispărut aproape în totalitate în urmă cu 19 milioane de ani și nu și-au mai revenit niciodată

Ministerul Culturii anunță primele evenimente-pilot, cu public, în București și Cluj-Napoca

„Dezastru” în timpul unui eveniment religios din Israel. Zeci de oameni au murit și peste 100 au fost răniți

Apple lansează noi produse pe 20 aprilie. Ce pregătește compania

Particule de la o explozie meteorică din urmă cu 430.000 de ani au fost descoperite în Antarctica

Lupta feroce dintre o balenă albastră și 70 de orci a lăsat un grup de turiști în lacrimi și fără cuvinte

Imagini rare cu întâlnirea a două turme de zimbri în libertate în Parcul Natural Vânători Neamț

Cel mai mare și mai rapid asteroid din 2021 trece luni pe lângă Pământ. Cum poate fi urmărit evenimentul