harta

O nouă hartă a materiei întunecate poate schimba legile fundamentale ale fizicii

Mortalitatea nou-născuţilor a scăzut în România, însă viaţa multora depinde de ceva esenţial. Harta mortalităţii, judeţ cu judeţ

Copiii îşi conştientizează forma corpului chiar din uter

Responsabilul neobişnuit pentru proprietăţile psihoactive ale canabisului

O nouă ”hartă” a creierului poate duce la descoperirea a noi tipuri de neuroni

Un mister militar a fost rezolvat. De ce nu a mai actualizat Google harta cu zona în care se află o bază militară de testare a armelor şi aeronavelor

Record mondial, stabilit la Alba Iulia: cea mai mare hartă formată din oameni

A fost creată cea mai complexă şi precisă hartă a Antarcticii

O carte pe zi: „Oraşul închis” de Viorica Răduţă

O nouă hartă detaliată a sistemului nervos a fost creată: poate oferi noi indicii cu privire la originea unor boli neurologice

Delta Dunării va putea fi văzută pe Google Maps

Româna Geta Brătescu va ilustra coperta hărţii metroului din Londra

VIDEO. Cercetătorii au găsit şase noi tipuri de neuroni cu ajutorul a unui sfert de milion de jucători de jocuri video

Reuşită de excepţie a satelitului Gaia. Au fost cartografiate 1,7 miliarde de stele

VIDEO A fost creată harta ce îţi arată locul perfect unde ar putea fi construită prima colonie de pe Marte

Astrofizicienii au creat o hartă 3D cu Universul la începutul existenţei, descoperind circa 4.000 de galaxii

O aplicaţie mobilă în cinstea Centenarului este lansată de români

Evenimentul extrem de rar ce a avut loc în urmă cu 5.000 de ani. O pictură rupestră din India ar putea reprezenta cea mai veche hartă a cerului din istorie

O hartă din 1955 prezintă aventurile lui Moş Crăciun prin lume în timp ce livrează cadouri. Ce a păţit în România – FOTO

Unde este ilegal să te prostituezi şi care sunt ţările care-i pedepsesc pe cei care plătesc pentru sex

Cercetătorii au creat cea mai amplă şi detaliată hartă a creierului de până acum, care poate dezvălui enigmele celui mai complex organ