Volkswagen

Volkswagen opreşte producţia modelului Beetle, la 81 de ani de la apariţie

Bosch, amendă uriaşă pentru rolul în falsificarea rezultatelor testelor antipoluare

Volkswagen testează vehicule autonome pe străzile Germaniei

10 companii producătoare de maşini diesel au trişat la testele pentru emisii. Automobilele lor poluează mult mai mult

Volkswagen va renunţa la producţia Beetle, celebra broscuţă, MAŞINA POPORULUI închipuită de Adolf Hitler

Scandalul emisiilor continuă pentru Volkswagen: Compania susţine că nu va mai face experimente pe animale

Volkswagen cumpăra maşinile din oraşele germane care vor interzice automobilele pe motorină

Ce măsuri va lua Uniunea Europeană după ce a aflat că unii producătorii auto au recunoscut că au făcut experimente pe oameni şi maimuţe

Descopera Acum: Omul a creat un nou câmp magnetic în jurul Pământului. Una dintre cele mai periculoase zone de pe Everest a dispărut. Cum frauda Volkswagen rezultatele testelor de emisii umane

Cercetătorii au descoperit cum Volkswagen frauda rezultatele testelor de emisie. „Este cel mai complex sistem din istoria automobilelor„

O descoperire poate stârni un scandal şi mai mare ca în cazul Volkswagen. Maşinile Diesel poluează mai mult decât în testele de laborator

Poluarea maşinilor Volkswagen este mai mare decât se credea anterior. Poate duce la moartea prematură a cel puţin 1.200 de oameni

Autobuz Hippie ultramodern pentru secolul 21. Dubiţa cu energie solară

Legătura puternică dintre aceste mari companii şi Hitler. Una dintre popularele băuturi de la Coca-Cola a fost creată iniţial pentru nazişti – FOTO

Un mesaj despre un robot ucigaş a inflamat twittosfera