Ce slăbiciuni are fiecare brand cunoscut de smartphone de pe piaţă

12 11. 2017, 16:30
După ani de zile în care am lucrat în domeniu, pot spune că am observat câteva particularităţi ale fiecărui jucător cunoscut de pe piaţa de telefoane inteligente. Voi încerca, astfel, să vă prezint, pe scurt, care sunt punctele forte şi slăbiciunile fiecărui brand cunoscut de smartphone-uri. Precizez că am ajuns la aceste concluzii după ce am testat nenumărate modele de-a lungul anilor, de la multe din mărcile cunoscute. Acest articol reprezintă opiniile mele, nu ale site-ului Go4it.
 
Voi include în articol, însă, doar mărcile cu care am interacţionat pentru perioade mai lungi de timp. De exemplu, nu am folosit încă un smartphone Nokia produs de HMD Global, un Pixel sau un BlackBerry cu Android (am deţinut în trecut un model Curve cu BlackBerry OS). De asemenea, nu am mai utilizat un telefon LG de mulţi ani. 
 
Precizez că în acest moment sunt utilizator de Android (Huawei P10), iar înainte am avut un Samsung Galaxy S6. Înainte, am folosit timp de trei ani iOS şi peste trei ani smartphone-uri cu Windows Phone. Nu am un sistem de operare preferat şi pot fi curtat şi sedus de Apple pe viitor. Folosesc platforma care mi se pare potrivită pentru mine la un moment dat, iar acum aceasta este Android. 
 
SAMSUNG
 
Puncte forte:
 
– În general produce smartphone-uri fiabile (nu, nu am uitat de Galaxy Note 7). Veţi vedea multe telefoane Galaxy S4, Galaxy S5 sau Galaxy Note 3 în jur, care încă se „ţin bine”.
– Hardware foarte bun, în pas cu ultimele tendinţe de pe piaţă. Mid-range-urile lor din excelenta serie Galaxy A includ funcţii pe care concurenţa le oferă doar pe vârfurile de gamă.
 
Citeşte continuarea pe go4it.