Home » Natura » Descoperire de excepţie a savanţilor ruşi în permafrostul din Siberia: mânzul este conservat perfect!

Autor: Alexandru Voiculescu 08.27.2018
Fosila descoperită în regiunea Iacutia este conservat perfect, având intacte pielea, blana, copitele şi coada. Regiunea siberiană aflată în nord-est este cunoscută şi pentru fosilele de mamut conservate în permafrost.

Oamenii de ştiinţă de la Universitatea Federală Nord-Estică au precizat că fosila de mânz are o vârstă de 30.000 – 40.000 de ani şi consideră că la momentul morţii, animalul avea două luni, scrie Phys.

Semyon Grigoryev, directorul Muzeului Mamutului din capitala regiunii Iacutia a fost surprins de starea perfectă de prezervare a exemplarului şi a precizat că este cea mai bine conservată fosilă de mânz găsită până acum.

Aceasta a fost descoperită în craterul Batagaika, o depresiune adâncă din taigaua siberiană.

Imaginile NASA ale craterului Batagaika din Siberia scot la iveală un lucru extrem de îngrijorător – FOTO