Home » Natură » Test de cultură generală. Ce animal are amprente la fel ca oamenii?

Test de cultură generală. Ce animal are amprente la fel ca oamenii?

Publicat: 22.03.2024

Iată o informație interesantă venită direct din lumea necuvântătoarelor: ce animal are amprente la fel ca oamenii?

Ce animal are amprente la fel ca oamenii? Este vorba despre koala.

Amprentele de koala sunt aproape imposibil de distins de amprentele umane, potrivit Britannica.

Ce animal are amprente la fel ca oamenii și alte curiozități despre koala

Deși uneori numit urs koala, koala nu este un urs. Koala este de fapt un tip de marsupial arboricol, cu un buzunar orientat înapoi, asemănător cu cel al vombatidelor.

Koala poate trăi aproximativ 15 ani în sălbăticie și ceva mai mult în captivitate. Animalele sunt întâlnite în estul Australiei. Habitatele lor necesită copaci de eucalipt pe care îi mănâncă și în care trăiesc.

Un urs koala poate digera 1,3 de kilograme de frunze pe zi

Koala mănâncă frunzele anumitor specii de eucalipt. Un koala poate digera 1,3 kg de frunze pe zi și are un buzunar intestinal de aproximativ 2 metri lungime, unde bacteriile simbiotice descompun taninii și alte substanțe toxice și complexe abundente în eucalipt. Această dietă este relativ săracă în nutrienți, conform Britannica.

Koala este considerat a fi o specie vulnerabilă. Populația a fost decimată de vânătoare pentru blană în timpul anilor 1900, iar specia încă este în pericol din cauza intruziunii și distrugerii habitatelor de către oameni, precum și din cauza bolilor. Chlamydia, care infectează multe populații de koala, face ca femelele să devină infertile.

De ce sconcșii își pierd dungile? Motivul este surprinzător!

Test de cultură generală. La ce înălțime pot zbura insectele?

Test de cultură generală. Cât timp poate trăi o găină fără cap?

O nouă specie misterioasă a fost descoperită în Europa