Home » Știință » Numele membrilor Goodbye to Gravity, decedaţi în incendiul din Colectiv, au fost trimise pe Marte

Publicat: 24.06.2018
Numele celor patru membri ai trupei Goodbye to Gravity, care au murit în incendiul din clubul Colectiv din Bucureşti, au fost trimise pe planeta Marte cu o sondă NASA. Andreas Schonhofen, un fan german al trupei, a decis să aducă un omagiu celor patru membrii decedaţi şi a adăugat numele lui Alex Pascu, Mihai Alexandru, Vlad Ţelea şi Bogdan Enache în misiunea InSight către Marte.

Fanul german a explicat pe contul său de Facebook că arta şi numele trupei – care în română se traduce „Adio Gravitaţie”, sunt strâns legate de călătoriile în spaţiu şi astronautică şi de aceea a ales să-i omagieze astfel pe cei patru artişti. Sonda, care a fost lansată din California în data de 5 mai, va ajunge pe marte în 26 noiembrie, informează Rador.

Vehiculul spaţial are la bord un cip cu numele a două milioane şi jumătate de pământeni, care s-au putut trece pe listă prin completarea unui formular online. Sonda va investiga timp de doi ani subsolul planetei Marte.