Home » Știință » Un studiu restrâns a reuşit să inverseze evoluţia Alzheimerului dintr-un an în doar două luni

Publicat: 27.09.2019
Un studiu recent a oferit indicii în ceea ce priveşte efectele pozitive ale folosirii undelor electromagnetice pentru inversarea pierderilor de memorie. Totuşi, acest studiu a fost unul limitat, cercetătorii având la dispoziţie un eşantion de doar opt subiecţi pentru o perioadă de doar două luni

Participanţii din cadrul acestui studiu prezentau o evoluţie moderată a maladiei Alzheimer şi, la finalul studiului, şapte din cei opt participanţi au arătat o îmbunătăţire a performanţelor cognitive. Cercetătorii au folosit o serie de căşti proiectate pentru a emite o serie de unde electromagnetice, notează Science Alert

Aceste dispozitive, numite MemorEM, au fost dezvoltate de către NeuroEM Therapeutics. De precizat în acest punct este faptul că cei doi co-autori ai studiului sunt, de asemenea, şi fondatorii acestei companii. Cei doi au explicat că folosind aceste căşti au putut crea un studiu care a trecut prin procesul de peer review şi care deschide posibilitatea unor studii aprofundate în vederea stabilirii eficienţei undelor electromagnetice în ţinerea sub control a Alzheimerului.

Conform unuia dintre co-autorii studiului, biologul Gary Arendash, unul dintre pacienţi ar fi declarat la finalul celor două luni: „M-am întors”.

Acest studiu oferă date suplimentare legate de eficienţa undelor electromagnetice în remedierea principalului simptom al Alzheimerului: pierderea memoriei. Dovezile strânse până în acest moment arată că undele electromagnetice pot duce la distrugerea legăturilor atomilor care formează plăcile de proteine care sunt responsabile de deteriorarea funcţiilor cognitive.

Folosind o serie de teste acceptate de majoritatea cercetătorilor care studiază diferitele forme ale demenţei, cercetătorii au arătat faptul că undele electromagnetice au un efect major din punct de vedere clinic. Aceste teste au dovedit că undele au reuşit să inverseze degradarea funcţiilor cognitive care a avut loc de-a lungul unui an în doar două luni.

Folosirea unui astfel de metode de tratament nu are efecte secundare şi, în plus, reuşeşte să elimine plăcile de proteine dăunătoare în mod specific.

Un nou medicament pentru tratarea bolii Alzheimer prezintă rezultate promiţătoare