Home » D:News » Exerciţiul fizic, cheia unei vieţi sexuale împlinite

Exerciţiul fizic, cheia unei vieţi sexuale împlinite

Publicat: 24.03.2015
Oamenii de ştiinţă au descoperit cheia unei vieţi sexuale împlinite - exerciţiul fizic.

Bărbaţii care sunt activi şi în formă au funcţii erectile şi sexuale mai bune, reiese dintr-un nou studiu. Mai mult, cu cât exerciţiile practicate sunt mai dificile, cu atât performanţele sexuale sunt mai mari.

Oamenii de ştiinţă de la centrul medical Cedars-Sinai au arătat că bărbaţii care s-au arătat mai activi din punct de vedere fizic au avut punctaje mai bune la capitolul performanţă sexuală, indiferent de rasă.

Mai exact, este vorba despre bărbaţii care au raportat 18 ore MET (unitate de măsură care reprezintă cantitatea de energie consumată în timpul activităţilor fizice) pe săptămână de mişcare. Orele MET se referă atât la timpul petrecut la sală sau făcând sport cât şi la intensitatea exerciţiilor. Spre exemplu, 18 ore MET pot însemna două ore de exerciţii dificile cum ar fi alergatul sau înotul, dar şi 3 ore şi jumătate de exerciţii moderate sau şase ore de exerciţii lejere.

”Acest studiu este primul care face o legătură între beneficiile exerciţiului fizic în relaţie cu funcţii erectile şi sexuale mai bune, într-un grup divers din punct de vedere al rasei”, spune Adriana Vidal, autoarea studiului.

Cercetătorii au colectat date de la 300 de participanţi. Ei au fost cei care au comunicat informaţiile cu privire la numărul de ore de mişcare, iar oamenii de ştiinţă i-au catalogat ulterior drept sedentari, uşor activi, moderat activi sau foarte activi.

Performanţele sexuale au fost de asemenea raportate de participanţi, inclusiv abilitatea de a avea erecţii sau orgasme.

Funcţii sexuale scăzute pot fi atribuite şi diabetului, vârstei înaintate, fumatului sau problemelor cardiace.

Sursă: Daily Mail