Home » D:News » Pasarile sunt capabile sa scaneze viitorul

Pasarile sunt capabile sa scaneze viitorul

Publicat: 26.01.2009
Desi la prima vedere, zburatoarele nu par a avea nimic special, biologii sunt din ce in ce mai fascinati de capacitatile acestora, folosindu-se de fiecare “ocazie” tehnologica pentru a patrunde in lumea acestora.

Cercetatorii au descoperit fosilele unei pasari carnivore gigantice in Antarctica, care a trait in urma cu mai bine de 40 milioane de ani. Acesti monstri ai cerurilor aveau o inaltime de peste 3 metri, iar dintre armele de vanatoare se evidentiaza ciocurile lungi de 60 de centimetri, cu ajutorul carora terorizau animalele. Insa pasarile au reusit performanta de a se adapta continuu la schimbarile prin care erau nevoite sa treaca. Cercetarile recente indica faptul ca acestea pot asimila si procesa informatii, prin urmare poseda o forma de intelect. Cercetatorii americani au dezvoltat o camera video unica, care le permite sa vada lumea prin ochii unei pasari. Viteza cu care acestea inregistreaza informatiile este de 100 de ori mai mare decat cea a ochiului uman. Mai mult decat atat, se pare ca zburatoarele sunt in posesia unei arme la care oamenii pot doar sa viseze: capacitatea de a scana viitorul. Pasarile pot vedea toate miscarile pe care le vor face in urmatoarele ore, ca si pericolele sau obstacolele care le vor iesi in cale, folosindu-se de aceasta capacitate irationala pentru a se orienta in spatiu.

Sursa: Pravda