Home » D:News » Vaccinul-minune care distruge 90% dintre cancere va fi în curând disponibil! (VIDEO)

Publicat: 09.04.2012
Oamenii de ştiinţă au dezvăluit existenţa unui vaccin care ucide 90% dintre cancere folosindu-se de mecanismele naturale de apărare ale corpului.

Experţii afirmă că acest tratament a avut deja succesul în cazul unor pacienţi, vindecându-i după doar două doze. Aceştia estimează că vaccinul va fi disponibil pe scară largă în maxim şase ani.

Vaccinul ImMucin funcţionează prin direcţionarea sistemului imunitar al pacientului spre tumoare, pe care o atacă şi o distruge. De obicei, celulele canceroase se extind în corp deoarece sistemul imunitar nu le percepe ca fiind o ameninţare, spre deosebire de virusuri şi bacterii.

Noul vaccin foloseşte o moleculă intitulată MUC1, ce se găseşte în 90% dintre cancere, pentru a „antrena” sistemul imunitar să recunoască celulele canceroase.

Oamenii de ştiinţă au descoperit că prin injectarea în corp a unui nivel potrivit a moleculei MUC1 induce sistemul imunitar să lupte împotriva acesteia.

Într-un experiment realizat la Centrul Medical Hadassah din Ierusalim, 10 pacienţi suferinzi de mieloma, un cancer al sângelui, au fost injectaţi cu ImMucin. După 2-4 doze de tratament, şapte dintre aceştia au prezentat un sistem imunitar întărit, iar 3 dintre ei au fost complet vindecaţi.

Vaccinul este conceput pentru a fi folosit de persoanele deja suferinde de cancer, nu pentru a preveni afecţiunea.

Se crede că eficienţa sa este mai mare în cazul cancerelor depistate devreme şi pentru a preveni revenirea cancerului la pacienţii deja vindecaţi.

Acum, oamenii de ştiinţă de la Vaxil Biotherapeutics, compania care a conceput vaccinul, şi de la Universitatea din Tel Aviv testează vaccinul pe mai multe tipuri de cancer şi pe mai mulţi pacienţi. Dacă testele vor confirma rezultatele pozitive obţinute până acum, vaccinul promite să salveze numeroase vieţi de această afecţiune cumplită.

Sursa: Express.co.uk